Simplea. To je název pojišťovny Partners


			Simplea. To je název pojišťovny Partners
15.8.2018 Pojistný trh

Název pojišťovny společnosti Partners bude znít Simplea pojišťovna, základní barvou je fialová. Komunikační koncept nové pojišťovny včetně vizuální identity loga a názvu vytvořila digitální agentura Brainz, která zvítězila v tendru.

Název nové Simplea pojišťovny vychází ze spojení slov „simple“ a „plea“. Simple jako jednoduchý a upřímný, to znamená, že pojišťovna nenabízí žádné zbytečnosti, bude mít jeden jednoduchý, ale kvalitní produkt, který kryje pouze závažná zdravotní rizika. Jeho podmínky jsou stručné a srozumitelné pro všechny.

Pojišťuje bez háčků, poznámek pod čarou a kliček, plní bez výmluv na zdravotní stav klienta před počátkem pojištění. Slovo „plea“ znamená prosbu, v tom smyslu, že požadavky a prosby klientů rádi splníme. Postaráme se o ně i jejich blízké. A proč má v logu tečku? Ředitel Simplea pojišťovny Martin Švec vysvětluil: „Protože pojišťujeme život. Nic víc. Tečka.“ 


Mohlo by vás zajímat: Petr Borkovec: Nová pojišťovna se zaměří na jeden produkt


Hlavní, fialovou barvu ve dvou odstínech doplňují pastelově zelená, oranžová a žlutá. „Hledali jsme barvu, která by nebyla typická pro oblast pojišťovnictví, ve kterém se nejvíce používá modrá. Fialová je jiná, stejně jako bude jiná i nově vznikající pojišťovna, navíc symbolizuje důvěru, ambice a optimismus,“ komentoval volbu barvy Marc Sanderson, Art Director agentury Brainz.

Simplea bude první kompletně bezpapírová pojišťovna. Bude využívat moderní technologie a mít vlastní administrativní systém, který zaručí klientům vysokou flexibilitu a rychlost při vyřizování jejich požadavků. Pojištění bude mít minimum výluk a bude nejtransparentnějším produktem na českém trhu. Nabízený produkt bude krýt ta nejdůležitější vážná rizika – smrt, invaliditu, dlouhodobou pracovní neschopnost. Doplňkovými riziky budou trvalé následky úrazu a vážná onemocnění.Simplea 2

„Chceme být nejen distributory, ale také tvůrci produktu. Myslíme si, že nekorporátní a lokální přístup a větší efektivita i flexibilita je recept na úspěch. Máme půl milionu klientů, dobře je známe, a víme tak, před jakými riziky by se měli chránit v souvislosti se zajištěním jejich příjmu. Víme také, co tradiční pojišťovny neumí, nechtějí dělat nebo se jim nevyplatí," popisoval předseda představenstva Partners Petr Borkovec.

„Velké pojišťovny ve snaze dosáhnout co největších objemů se v produktové strategii soustředí především na mass market. Prostě produkt pro všechny a kdo se odlišuje, tak není zajímavý. My bychom tímto krokem chtěli získat větší flexibilitu právě při tvorbě produktových vlastností, využít výhody vertikálního propojení a specializovat se na klienty, které ostatní pojišťovny nechtějí nebo jim dávají nevýhodné podmínky," doplnil Petr Borkovec.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články