KAM? K nám!
- „Začátky“ budou náročné i zajímavé. Čeká Vás seznámení s makléři regionu, o které se budete starat. Pomocníkem Vám bude Váš nadřízený a kolegové, kteří pro Vás budou neocenitelnými pomocníky při podpoře Vašich klíčových partnerů.
- Očekáváme, že si během zkušební doby osvojíte základní znalosti neživotního pojištění. K tomu Vám dopomohou i první odborná školení.
- Úspěšný manažer má po ročním působení navázané vztahy s makléři, s kolegy i ostatními zaměstnanci, kteří jsou pro jeho práci důležití. Má odborné znalosti v neživotním pojištění a se svým nadřízeným také spolupracuje při identifikaci nových obchodních příležitostí i udržení stávajících klientů prostřednictvím makléřských společností.
- Pokud hledáte zajímavou práci, rádi komunikujete a cesty vlastním vozem na obchodní jednání považujete za příjemné zpestření, budeme se těšit na osobní setkání.
Jaké potřebujete osobnostní předpoklady?
- komunikační a prezentační dovednosti na velmi dobré úrovni
- schopnost vést obchodní jednání a argumentovat
- samostatnost, flexibilita, přesnost a zodpovědný přístup
- odolnost vůči stresu
- vysoké pracovní nasazení a proaktivní přístup
- ochota vzdělávat se - jak po odborné stránce, tak v obchodních dovednostech a nových trendech
Co nabízíme
- dynamické prostředí, různorodou práci a skvělý tým
- velkou míru samostatnosti
- flexibilní pracovní dobu
Doplňující informace
- pracoviště: Brno
- spolupráce: na IČO
- nástup dle dohody
Kontakt:
- Marta Maráková
HR Business Partner
marta.marakova@generaliceska.cz
Těšíme se na Vámi zaslaný motivační dopis a strukturovaný životopis v českém jazyce.
Komentáře
Přidat komentář