7 největších rozdílů v myšlení dobrých a špatných prodejců aneb proč je zákazník jako dveře
28.2.2015
Spektrum
Tlačit, nebo přitáhnout? Znáte to u dveří, které se otevírají buď sem, nebo tam. Podle cedulek s označením PUSH, nebo PULL. Obchodníci, prodejci nebo podnikatelé stojí u takových dveří denně. Těmi dveřmi je zákazník. I u něj platí: tlačit, nebo přitáhnout? Ti špatní na něj pouze tlačí. Ti dobří jej umějí přitáhnout k sobě tak, že už je neopustí. Jak to ti dobří dělají? Co lze od nich odkoukat?
Reagujete na komentář
Dušan Chládek, 3. 3. 2015
Souhlas
Má pravdu ten chlap, 17 let pracuji v jediné pojišťovně Axa(dříve Winterthur a Credit Suisse), prošlo mi "rukama" přez 10000lidí, a věřím, že kopíruji výše uvedené.
Dušan Chládek Axa Ul
Souhlas
Má pravdu ten chlap, 17 let pracuji v jediné pojišťovně Axa(dříve Winterthur a Credit Suisse), prošlo mi "rukama" přez 10000lidí, a věřím, že kopíruji výše uvedené.
Dušan Chládek Axa Ul