Co očekávají od digitální doby rakouští zákazníci?

Co očekávají od digitální doby rakouští zákazníci?
Co očekávají od digitální doby rakouští zákazníci?
23.7.2018 Spektrum, Zahraničí

Na jaře se zajímala společnost Swiss Life Select u 300 finančních poradců v Rakousku, jaký potenciál vidí oni sami v digitální transformaci a co podle nich očekávají jejich zákazníci.

Většina dotázaných finančních poradců (67 %) vidí převážně šance v oblasti digitální transformace obchodního procesu. Stejný podíl, tedy dvě třetiny, hodnotí (velmi) vysoko potenciál digitálních produktů a služeb ve finanční sféře. Šest z deseti poradců spatřuje největší impulsy digitalizace především v marketingu a v obchodu.

Individualizace a jednoduchost servisu

Velmi široce je zakořeněno mínění o všestrannosti: celých 81 % dotázaných poradců míní z vlastní zkušenosti, že zákaznicí (především ti do 30 let) požadují dnes různé kanály a cesty ke sjednání pojištění. Také individuální sestavení produktu hraje velkou roli (60 %), následované redukcí dosavadní servisní komplexity směrem ke zjednodušení (asi 50 %).


Mohlo by vás zajímat: Rakouští poradci odhadují potřeby zákazníků špatně


Rozšiřování finančního bohatství na prvním místě

Přes 84 % dotázaných finančních poradců vidí ve výběru odborných pracovních sil do finančních služeb (velmi) velkou výzvu pro budoucnost. Bezmála 80 % respondentů je toho názoru, že hlavním zájmem klientů je dlouhodobé rozmnožování jejich finančních rezerv. Na druhém místě mají klienti na mysli své finanční zabezpečení na penzi (59 %).

Zdroj: asscompact.at

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články