Postřehy Evy Gmentové: Usmíření


			Postřehy Evy Gmentové: Usmíření
27.11.2018 Spektrum

Ačkoliv nejsem markeťák a této oblasti se věnuji z donucení, dnešní zamyšlení se ponese právě v duchu marketingu. Zaujala mě reklama firmy CZC, která se příznačně jmenuje Usmíření.

Reagujete na komentář

 

Bohuslav Bohuněk, 5. 12. 2018
Jiný úhel pohledu
Protože já markeťák jsem a shodou okolností jsem k tématu už před časem taky psal článek, tak si dovolím připojit jiný úhel pohledu:
Právní optikou taková reklama zas až tak milá není a jedná se o druh parazitické reklamy označované jako opěrná reklama. „I přesto, že CZC se snaží o řekněme „přátelskou kampaň“, tak zde shledávám ze strany CZC soutěžní záměr. Důvod, proč používají značku Alza a další atributy s Alza spojené může být ten, že se snaží tzv. o značku Alza tzv. reklamně opřít a získat u koncových zákazníků více pozornosti i možného obchodního zájmu, než by získali bez značky Alza, která je lídrem trhu a investuje nemalé finanční prostředky do vlastní propagace,“ popsal pro MSM celý problém Petr Kůta z advokátní kanceláře KMVS. Podle něj by v kontextu ustanovení o nekalé soutěži šlo uvažovat o tzv. parazitování na pověsti, které je definováno jako „zneužití pověsti závodu, výrobku nebo služby jiného soutěžitele umožňující získat pro výsledky vlastního nebo cizího podnikání."…

Pozn.: položky označené * jsou povinné.