Allianz bude za červnové bouřky platit stovkám klientů desítky milionů korun

Allianz bude za červnové bouřky platit stovkám klientů desítky milionů korun
Allianz bude za červnové bouřky platit stovkám klientů desítky milionů korun

Letošní červen už o sobě dal v rámci živlů nebývale vědět. Nejčastěji krupobitím, které ničilo nejenom auta, ale také střešní okna a krytinu na domech i zahradní nábytek. Přestože šlo o lokální bouřky, škodu už Allianz ohlásilo přes 780 klientů s pojištěním majetku nebo autopojištěním, kterým bude pojišťovna vyplácet kolem 50 milionů korun. Nejvíce případů má Allianz z Karlovarského kraje, na druhém místě je kraj Středočeský a o třetí příčku se dělí Praha s krajem Olomouckým.

Majitelů aut s rozbitými skly a důlky na kapotě, především po krupobití, je kolem 300. Z jednoho servisu například pojišťovna eviduje přes 60 poškozených nových vozidel, na která se v době, kdy nad nimi zčernaly mraky, už těšili jejich budoucí majitelé.

Červnové pojistné události letos zapříčinily i bleskové povodně u čtyř stovek klientů. Nejčastěji jim voda vyplavila sklepy a přízemí domů. Kvůli přepětí při bouřkách bylo poškozeno i mnoho elektrospotřebičů.


Mohlo by vás zajímat: Nárazové testy automobilů: Jak to probíhá?


Jak správně postupovat při hlášení pojistné události? V první řadě je třeba ji nafotit a současně vytvořit přehled poškozených nebo zničených věcí. Ideálně i s nákupními doklady. Škodu můžete pojišťovně oznámit buď telefonicky nebo prostřednictvím webu, případně i písemně.

Pokud klientům vítr poškodil nebo úplně odnesl střechu, je třeba ji nafotit a hned poté alespoň provizorně přikrýt, aby jim mezitím do domu například nenapršelo. Allianz jim v takovém případě zaplatí i tzv. zachraňovací náklady. V každých pojistných podmínkách je totiž věta o tom, že klient musí zabránit následným škodám.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články