Allianz překonala hranici 20 miliard poprvé a posunula se tak o tři místa nahoru na 31. pozici, přičemž se zařadila mezi nejrychleji rostoucí globální značky. Tyto výsledky jsou také důkazem, že Allianz z hlediska růstu překonává své přímé konkurenty i celé odvětví.
Mohlo by vás zajímat: Dalších pět let České asociace pojišťoven. Počátky globalizace a digitalizace
„Naše pozice v žebříčku Best Global Brands je vůbec nejsilnější, co kdy byla. To potvrzuje rostoucí sílu značky Allianz a důvěru, kterou nám věnují zákazníci, agenti, makléři, obchodní partneři a zaměstnanci,“ řekl Bernd Heinemann, ředitel pro strategii, marketing a distribuci skupiny Allianz SE.
Mohlo by vás zajímat: Michal Šimon: Pojištění majetku lidé vnímají i jako službu
„Být pojišťovnou číslo 1 je jen začátek. Allianz se dívá za hranice odvětví a snaží se konkurovat nejhodnotnějším značkám světa. V této lize mají všichni hráči jedno společné: hluboké porozumění hodnotě, kterou jejich značky přinášejí jejich podnikání,“ dodal Bernd Heinemann.
Komentáře
Přidat komentář