ČPP je třetí klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovnou roku 2023


			ČPP je třetí klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovnou roku 2023

Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) získala bronzovou pozici v kategorii Klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovna v prestižní soutěži Nejlepší pojišťovna roku 2023, kterou každoročně vyhlašují Hospodářské noviny.

Ocenění v kategorii Klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovna mě velmi těší, protože právě na proklientském přístupu a férové komunikaci, si u nás v ČPP velmi zakládáme. Zároveň to není poprvé, kdy byla naše pojišťovna v této soutěži oceněna. Pravidelně se umisťujeme na předních příčkách již několik let, a to je pro nás potvrzením toho, že se posouváme správným směrem, “ uvedl Pavel Wiesner, předseda představenstva ČPP.


Mohlo by vás zajímat: Reakce ČNB na otázky týkající se prokazování znalostí pro distribuci pojištění


Cena Hospodářských novin Visa Nejlepší pojišťovna, která letos oslavila patnáctý ročník, má za cíl podpořit rozvoj pojišťovacího sektoru, poskytnout veřejnosti ucelený obraz o finančním trhu a pomoci se snadněji zorientovat v produktech a službách, které finanční instituce nabízejí. O výsledku rozhodují stovky objektivních dat a ukazatelů. Analytici hodnotili nejen šíři produktové nabídky a služeb, dostupnost, komunikaci, celkový přístup ke klientovi, ale i vybrané hospodářské ukazatele. Potřebná data jsou shromažďována z webových stránek, sazebníků a výročních zpráv. Nedílnou součástí podkladů pro analýzy jsou také četná mystery testování (shopping, calling, mailing) u všech hodnocených institucí. Při hodnocení se zohledňují také vybrané hospodářské ukazatele, které dokládají ekonomické zdraví jednotlivých pojišťoven.

Martin Lakomý, ředitel Úseku péče o klienta

Martin Lakomý, ředitel Úseku péče o klienta

„Oblasti klientské péče věnujeme značnou pozornost. V dnešní době se mohou pojišťovny kromě vylepšování produktů posouvat právě v možnostech klientské zkušenosti. V této oblasti je na trhu velký potenciál. Proto v ČPP inovujeme jak v oblasti digitalizace a zjednodušování procesů, tak například i v lepším porozumění potřebám našich klientů,“ řekl Martin Lakomý, ředitel Úseku péče o klienta, který cenu za ČPPna slavnostním vyhlašování převzal.


Mohlo by vás zajímat: Pavel Kadlečík: V Colonnade pojistíme i přepravu polární stanice na Antarktidu


V roce 2022 dosáhl celkový předpis pojistného ČPP podle národních účetních standardů (CAS) rekordních 13,4 mld. Kč. Jde o historicky nejvyšší hodnotu objemu předepsaného pojistného za dobu působení ČPP na pojistném trhu. ČPP si také dlouhodobě drží pozici lídra trhu v segmentu pojištění vozidel a patří mezi tři největší poskytovatele povinného ručení. ČPP se v roce 2022 výrazně dařilo v havarijním pojištění, které je měřítkem kvality pojišťovny v oblasti autopojištění. S tržním podílem ve výši 8,1 % si ČPP upevnila pozici páté největší pojišťovny v celkovém žebříčku. Aktuálně ČPP spravuje 2,4 mil. pojistných smluv a zajišťuje služby pro 1,3 mil. klientů.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články