ČPP spustila novou podobu svého klientského portálu


			ČPP spustila novou podobu svého klientského portálu

Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) představila klientům zcela novou podobu webové aplikace MojeČPP. Klienti tím získávají dokonalejší přehled o všech svých pojistných smlouvách, jednodušší úpravy celé řady údajů, komfortnější komunikaci s pojišťovnou a mnoho dalších vylepšení. Nová generace webové klientské zóny vznikala primárně podle požadavků samotných klientů.

Nová podoba webové aplikace MojeČPP navazuje na úspěšné internetové pojišťovnictví, které ČPP spustila již před více než 12 lety. Jako jedna z prvních pojišťoven v Česku začala klientům nabízet náhled na všechny jejich pojistné smlouvy a transakce, změny vybraných parametrů, kontaktních údajů a možnost nastavení pojistných smluv.


Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: Deindustrializace Evropy


„Nová klientská zóna si klade za cíl kvalitně a příjemně odbavit požadavky klientů, kteří chtějí ušetřit čas nebo nemohou využít osobní kontakt na pobočce či telefonicky přes naši klientskou linku. Proto jsme vložili mnoho úsilí a času do zcela nové technologické platformy, kterou aplikace MojeČPP využívá,“ vysvětlila důvody změny Renata Hucková, ředitelka Úseku rozvoje obchodu a inovací ČPP. Webová aplikace MojeČPP je poskytována klientům zdarma.

MojeČPP lze označit za pobočku, která nikdy nezavírá. Klienti se na ní mohou připojovat nejen ze svého počítače, ale aplikace je optimalizována i pro prohlížení přes mobilní telefony. „Pro přihlášení stačí se jen zaregistrovat, nebo lze využít i bankovní identitu BankID. Všichni pak získají jedinečnou možnost mít své pojistné smlouvy kdykoliv a kdekoliv jako na dlani. A k tomu i možnost nepřetržitě vyřizovat celou řadu úkonů,“ dodala Hucková. Mezi nejběžnější operace internetového pojišťovnictví MojeČPP patří zejména:

  • zjišťování informací o sjednaných pojistných smlouvách
  • sjednávání nových pojistných smluv
  • provádění změn a aktualizace údajů
  • kontrola plateb pojistného a zobrazení historie
  • zjišťování informací o škodách
  • možnost posílat on-line dokumenty ke smlouvám i škodám
  • možnost vygenerovat si novou zelenou kartu po změně registrační značky, čísla technického průkazu či příjmení

Webová aplikace MojeČPP je poskytována klientům zdarma. Dostupná je na moje.cpp.cz.


Mohlo by vás zajímat: Novela zákona o evidenci skutečných majitelů dopadne i na pojišťovny


ČPP spravuje 2,3 milionu smluv a zajišťuje služby pro 1,3 milionu klientů. Obchodní síť ČPP tvoří šest regionálních ředitelství se sídly v Praze, Plzni, Hradci Králové, Českých Budějovicích, Brně a Ostravě. Své služby klientům poskytuje prostřednictvím sítě poboček a kanceláří po celé ČR. ČPP patří mezi progresivní firmy, které nabízejí svým klientům dlouhodobě také digitální služby pro sjednání pojištění i následnou komunikaci.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články