ČPP v jarní kampani nabízí asistenční služby s prémiovým rozsahem


			ČPP v jarní kampani nabízí asistenční služby s prémiovým rozsahem

K začátku jarní motoristické sezóny začíná Česká podnikatelská pojišťovna (dále „ČPP“) nabízet řidičům asistenční služby s prémiovým rozsahem. Klienti mohou ocenit zejména bezlimitní odtah v ČR i po Evropě včetně Turecka, možnost využít náhradní vozidlo až na 15 dní a také možnost náhradního ubytování v případě poruchy vozidla.

Česká podnikatelská pojišťovna ve své kampani reaguje na rostoucí trend obliby prémiových asistenčních služeb, které jsou velmi žádané nejen v době letních dovolených. Připojištění CAR Premium je dalším rozšířením nabídky připojištění k povinnému ručení a splňuje požadavky i nejnáročnějších řidičů. V rámci nabídky ČPP se jedná o asistence s nejvyšším rozsahem.


Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: Šanci reformovat penze jsme už prošvihli


„Věříme, že klienty zaujme možnost cestovat po celé Evropě s jistotou prémiové asistence od ČPP v případě, kdy se něco stane s jejich autem. Tento motiv je zachycen i v příběhu Pata a Mata, kteří se v televizním spotu vydávají do italské Pisy, kde se jim podaří do šikmé věže nabourat. Nárazem se však věž narovná, čímž vzniká humorná situace, která k Patovi a Matovi prostě patří. Naši protagonisté však naštěstí mají autopojištění s prémiovým rozsahem od ČPP a mohou tak snadno pokračovat ve své dovolené s náhradním vozidlem,“ říká ředitelka marketingu a PR Jolana Kolaříková. Heslo celé kampaně zní Auto dojelo, dovolená jede dál!

„Pro marketingovou komunikaci jsme jako hlavní médium opět zvolili televizi, která má celorepublikový zásah na naši cílovou skupinu a nejširší audiovizuální pokrytí. Kromě televizního spotu na kanálech Nova Group a Prima Group jsme opět připravili také sponzorské vzkazy a injektáže. Důraz klademe také na propagaci v online prostředí. Novinkou tohoto roku je komunikace na sociálních sítích. ČPP kromě účtu na profesní síti LinkedIn nově spustila profil na Facebooku, který pro ČPP zajišťuje agentura Socialsharks,“ doplňuje Kolaříková.


Mohlo by vás zajímat: Klára Černá: Metody náboru do obchodní služby je třeba přizpůsobit době


S motivem kampaně se lidé setkají také na vybraných outdoorových plochách po celé České republice. Dále se objeví na LED obrazovkách ve velkých a středních městech. Kampaň se objeví v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes a jejich přílohách. Dále v Metru, 5plus2 a v regionálních periodikách.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články