V kampani se společnost D.A.S. drží vizuálu animace, na kterém představuje absurditu situací, jež nás mohou v našem každodenním životě potkat. Ve spolupráci s agenturou eVisions vznikají personalizované příspěvky a online reklamy reagující na aktuální dění – ať už na situaci kolem koronaviru nebo třeba na začátek školního roku. Součástí kampaně jsou také tři animovaná videa znázorňující situace, které D.A.S. pomáhá svým klientům řešit.
Mohlo by vás zajímat: Nebezpečí ze vzduchu: Drony mohou paralyzovat i velké společnosti
“Tento animovaný styl komunikace udržujeme dlouhodobě a v listopadu znovu doplňujeme o TV a rádio sponzoring. S ohledem na aktuální situaci klademe v těchto případech důraz na téma pracovně-právních vztahů,” říká Irena Terichová, Digital Marketing Strategist společnosti D.A.S. Kampaň má za cíl zvýšit povědomí o značce a stává se důležitou součástí employer brandingu, který je pro obchodní síť společnosti významný.
Komentáře
Přidat komentář