Direct pojišťovna začala propagaci  na TikToku. Ukazuje „příběhy z kanclu“


			Direct pojišťovna začala propagaci  na TikToku. Ukazuje „příběhy z kanclu“
13.12.2022 Tiskové zprávy

Direct ukazuje, že i společnost typu pojišťovna se nemusí bát vstoupit na tuto sociální síť. Je ale potřeba nebrat se příliš vážně a umět si udělat ze sebe legraci.

Ukázat, že se nebojíme udělat si legraci sami ze sebe, pobavit a zároveň představit firemní kulturu. I to mají za cíl první příspěvky, se kterými Direct pojišťovna nově vstoupila na TikTok.

„Dlouho jsme přemýšleli, jestli chceme tuto sociální síť využívat, a hlavně jakým způsobem. Nakonec jsme se rozhodli, že pro náš brand se TikTok celkem hodí. Jsme moderní a dynamická společnost, která mluví lidsky a má v týmu lidi, kteří mají rádi legraci. TikTok nám může pomáhat i v náborech, protože velmi snadno ukazuje, jaká jsme parta,“ vysvětluje mluvčí Directu Nela Maťašeje.


Mohlo by vás zajímat: První legislativní úprava umělé inteligence se blíží


První videa ukazují různé příběhy z kanceláří. Tedy situace, které lidé pracující v tomto prostředí většinou dobře znají. „Vše je samozřejmě hodně nadnesené, vyhnané do extrému a tak trochu parodie. Neznamená to, že takto v Directu skutečně fungujeme,“ upozorňuje Maťašeje.


Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: Deindustrializace Evropy


Později chce Direct TikTok využívat i k edukaci v oblasti pojištění. „Je to trochu složitý svět, kterému lidé často nerozumí. Zkusíme jít proto opět cestou jednoduchosti a budeme vše vysvětlovat i s kapkou humoru,“ dodává mluvčí.

První videa najdete na profilu Direct pojišťovna (@direct.pojistovna) | TikTok

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články