Herwart způsobil klientům České pojišťovny více než 14 000 škod


			Herwart způsobil klientům České pojišťovny více než 14 000 škod
15.11.2017 Tiskové zprávy, Škody

Mimořádně silná vichřice, která koncem října zasáhla prakticky celou naši republiku, způsobila desetitisíce škod. Jen České pojišťovně nahlásili její klienti více než 14 000 škod za zhruba 342 milionů korun.

Zaměstnanci pojišťovny pracují ve speciálním kalamitním režimu. „Naši mobilní technici jsou v terénu, posílili jsme týmy telefonních operátorů tak, abychom mohli přijímat co nejvíce hovorů. Díky velkému pracovnímu nasazení kolegů jsme uzavřeli již téměř 70 % nahlášených škod,“ říká Ivana Buriánková, tisková mluvčí České pojišťovny.


Mohlo by vás zajímat: Pojištěné škody: Herwart byl 2. nejničivější vichřicí v ČR


„Celkový počet nahlášených škod se podle expertů pojišťovny bude pohybovat kolem 14 500, jejich odhadovaná výše dosáhne zřejmě 350 milionů korun. V oblasti občanských majetkových škod je již 70 % z nich vyřešených, v podnikatelském a zemědělském pojištění, kde jsou škody rozsáhlejší a komplikovanější, je to samozřejmě méně,“ doplňuje Ivana Buriánková.

„V rámci kalamitního režimu pracují kolegové ve skutečně velkém tempu, a to i o víkendech. Vzhledem k množství škod a jejich rozložení po celé republice však prosíme klienty o trpělivost, protože likvidace škod může trvat o něco déle, než za standardních podmínek," dodává tisková mluvčí České pojišťovny.  

Nejen pro likvidátory pojišťoven je období po vichřici náročné. V posílených směnách pracují i operátoři.  Největší nápor zažilo call centrum České pojišťovny během pondělí 30. 10., kdy za jeden den přijalo přes 5000 hovorů

Zdroj: Česká pojišťovna

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články