„Portál je optimalizován pro chytré dotykové telefony, jako je iPhone či HTC, nicméně testován je na všech běžných mobilních telefonech,“ doplňuje Martin Kasarda z agentury Actum|G2 s tím, že následně bude během 10 dnů k dispozici zdarma ke stažení příslušná aplikace v iTunes Store firmy Apple a obdobná na systém Android v Android Market.
Příchozí návštěvník z mobilního zařízeni je automaticky přesměrován na mobilní portál http://m.koop.cz. Zde najde zjednodušené menu a informace strukturované tak, aby maximálně vyhovovaly potřebám majitelů mobilních telefonů s důrazem na vhodné funkcionality (sjednání pojištění on-line a po telefonu, náhled na stav škod a možnost hlášení škod) a informace jako jsou praktické rady a typy (co dělat při nehodě, apod.) či vybrané aktuality z Kooperativy. Součástí menu je i propracovaný vyhledávač obchodních míst, kam lze zadat PSČ, ulici či město.
Rozmach chytrých telefonů v posledních dvou letech logicky ústí ve snahu komerční sféry tento trend zachytit a nabídnout klientům uživatelsky příjemné, patřičně přizpůsobené internetové aplikace, stránky a portály. Aplikace pro mobilní telefony přestože vycházejí z webových technologií, nabízejí zcela novou oblast pro interakci s uživatelem.
„Uživatelská stránka aplikací je ještě významnější než u aplikací webových. Snažíme se uživateli vyjít maximálně vstříc a nabídnout mu maximální pohodlí - grafiku i množství zobrazovaných informací přizpůsobit zejména formátu mobilních telefonů a rychlosti načítání dat,“ doplil Kasarda.
Komentáře
Přidat komentář