Možné problémy s přihlášením do online aplikací


			Možné problémy s přihlášením do online aplikací
9.6.2008 Tiskové zprávy

Možný problém s certifikáty po aktualizaci operačního systému Windows a prohlížeče Internet Explorer společnosti Microsoft

Rádi bychom vás upozornili, že dne 27. 5. 2008 uvolnila společnost Microsoft aktualizace operačního systému Windows a prohlížeče Internet Explorer. Cílem aktualizace je zajištění větší bezpečnosti vašeho přístupu na internetové servery včetně stránek internetového bankovnictví.


Pokud jste si uvedenou aktualizaci již nainstalovali, může se vám při vstupu do aplikací ČSOB Pojišťovny (cestoní pojištění, pojištění domácnosti, povinné ručení, klient online) zobrazit upozornění "Stránku nelze zobrazit" příp. "Page not found". Hláška je způsobena absencí kořenových certifikátů společnosti I.CA ve vašem prohlížeči Internet Explorer.

Problém odstraníte následujícím postupem
(pokud jste již níže uvedené kroky realizovali, pokračujte standardním přihlášením do služeb)

 

1. Stáhněte si potřebné 2 certifikáty do svého počítače (například na Plochu) z adres:
http://www.ica.cz/userdata/pages/4/RootCERT_NewSica.cer,
http://www.ica.cz/userdata/pages/4/RootCERT_Qican.cer.

 

2. Proveďte postupně instalaci obou certifikátů:
otevřete stažený soubor s certifikátem (nejprve RootCERT_NewSica.cer a po jeho instalaci i RootCERT_Qican.cer),
stiskněte tlačítko Nainstalovat certifikát,
zvolte Všechny certifikáty umístit v následujícím úložišti,
tlačítkem Procházet... vyberte úložiště Důvěryhodné kořenové certifikační úřady,
poté vše odsouhlaste až do zobrazení hlášky Import proběhl úspěšně.

3. Znovu se přihlaste do služby:
nejprve zavřete všechna okna Internet Exploreru,
znovu spusťte Internet Explorer a spusťte aplikaci


Budete-li mít s přihlášením i nadále potíže, kontaktujte naše call-centrum telefonicky na čísle 800 100 777

Zdroj: ČSOB

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS