Nová firemní identita jako začátek nové éry DEFEND INSURANCE GROUP


			Nová firemní identita jako začátek nové éry DEFEND INSURANCE GROUP

DEFEND INSURANCE GROUP představuje novou firemní identitu, která reprezentuje začátek nové éry. Změny, které jsou inspirovány naší akvizicí společností Fortegra a společným cílem pro celoevropský růst, by měly být dokončeny během roku 2020.

Od samého začátku vedl každý náš krok k jedinému cíli - poskytování nejlepších pojistných řešení spolu s vynikajícím zákaznickým servisem, které Vám přinesou benefity a každodenní spokojenost Vašich klientů. V průběhu let se skupina DEFEND INSURANCE GROUP rozrostla a stala se hlavním poskytovatelem automobilového pojištění v regionu střední a východní Evropy.

Vytvořili jsme nový design, který je modernější a autentičtější, a zároveň jasně reprezentuje naši vzájemnou vizi a společné cíle se společností Fortegra. Nové logoDEFEND symbolizuje náš záměr poskytovat jedinečná pojistná řešení, zatímco nenápadné „D“ v hlavním symbolu nás pojí s našimi kořeny.


Mohlo by vás zajímat: Glosa Roberta Stejkory: Zkoušky, kam se podíváš. Mají však smysl?


„Skupina DEFEND INSURANCE GROUP si v průběhu let udržovala vedoucí postavení v uvádění inovací na trh a přinášení průlomových pojistných řešení. Nyní nás těší, že můžeme představit novou firemní identitu, která prostřednictvím vizuálních prvků propojuje naši minulost s vzrušující budoucností, která je před námi,“ říká Kateřina Písaříková, CEE Marketing Manager DEFEND INSURANCE GROUP.

V příštích několika měsících se budete postupně setkávat s novými vizuály a celý proces by měl být dokončen v průběhu roku 2020, jelikož s naší korporátní identitou se můžete setkat u všeho, co souvisí s našimi produkty, kontakty se zákazníky a prezentací značky jako celku.

Zapamatujte si, prosím, naše nové logo, abyste věděli, že jsme Vám neustále k dispozici a můžete nás snadno najít. Protože, pokud jde o značku, to na čem záleží, je, zda Vás lidé poznají.

„Naše původní identita a logo nám přirostly k srdci a víme, že i mnohým dalším. Přesto doufáme, že se všichni ztotožní s naší novou firemní identitou. Chceme také všem našim klientům, partnerům a zaměstnancům připomenout náš přetrvávající závazek poskytovat specializované a jedinečné produkty a služby, protože jsme to stále my a důležité věci se nemění,“ dodala Kateřina Písaříková.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články