Nová infomační služba: Allianz varuje klienty před nepříznivým počasím


			Nová infomační služba: Allianz varuje klienty před nepříznivým počasím

Allianz pojišťovna spustila novou informační službu pro retailové klienty – varovné SMS k živelním škodám. Služba využívá unikátní českou technologii, která kombinuje mnoho předpovědních modelů pomocí strojového učení, a dosahuje tak nejvyšší možné přesnosti předpovědi počasí. Díky tomu může Allianz včas informovat své klienty o blížících se extrémních podmínkách prostřednictvím SMS zpráv. Do první vlny je v této chvíli zahrnuto 10 tisíc vybraných klientů.

„Naším cílem je každý měsíc navyšovat počet klientů, kterým varování před rizikovým počasím bezplatně zasíláme, a do konce roku 2024 službu poskytovat až 250 tisícům klientů,“ vysvětluje ředitel likvidace Allianz pojišťovny Martin Hlaváč.


Mohlo by vás zajímat: Češi sledují na životku pojištěná rizika. Nekryjí se jimi ale dostatečně


Po pilotním projektu v roce 2022, který ukázal pozitivní dopad na menší počet nahlášených škod, proběhlo během roku 2023 výběrové řízení na poskytovatele této služby. Výsledkem byla volba české meteorologicko-technologické společnosti Forecasts.cloud. 


Mohlo by vás zajímat: Insurance Europe popisuje vývoj mezinárodního kapitálového standardu


Pokud by klienti nechtěli dostávat SMS k živelním škodám, tedy o budoucím počasí, které může působit škody na jejich majetku, každá SMS bude zároveň obsahovat jednoduchý odkaz pro odhlášení ze služby.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články