Přepisy hovorů klientů hlásících škodu do UNIQA telefonicky:
„Parkovací škoda?! Rozbité oba světlomety, zlomená haubna, nárazník pryč, proražený chladič. Tomu se u vás v pojišťovně říká parkovací škoda? Ledaže by teda bývala milostivá chtěla s autem povyskočit a zaparkovat na mojí kapotě!“
„Říkal mi soused, že mám ohlásit škodu, co jsem mu způsobil. No, tentokrát je to fér. Ty větve z mýho stromu spadly na jeho auto. Tak to jo. Ale dávejte si na něj pozor. Jemu se furt něco nelíbí. Na jaře reklamoval, že mu okvětní lístky z mé třešně za větru narušují zeleň jeho trávníku, a v létě si zase stěžoval, že jak často grilujeme, z naší parcely pořád cítí česnek a bolí ho z toho žlučník.“
Mohlo by vás zajímat: oPojištění.cz slaví 15 let! Zpravodajství pro specialisty z oboru má smysl
„Jedu úzkou jednosměrkou a proti mně se řítí chlap ve fordu. Snažím se dávat znamení, že jede špatně – napřed blikám, potom troubím. Neochvějně si razí cestu dál. No, a narazil. Do mě.“
„Já nechci nějak řešit gender, že jo, ale je prostě fakt, že příroda něco ženským nenadělila. Místo mezi dvěma vozy tak akorát na mopeda, ale ona né, ona se tam snaží bez mrknutí zaparkovat esúvéčko. Jako kdyby bylo nafukovací a ona ho mohla trochu vypustit, nebo co.“
Mohlo by vás zajímat: Albánské pojišťovny proti koncepci povinného pojištění pro případ zemětřesení
Popis nehodového děje klienta u škody z havarijního pojištění UNIQA:
„Jedu lesem, pohoda, auto brumly-brumly. Najednou prase zleva dus-dus. A za ním druhé větší dus-dus-dus. Já na ně blik-blik, tú-tú. Brzdím uí-uí. Do třetího vrazím buch! Dus-dus-kvík-kvík a pak už jen ticho.“
Komentáře
Přidat komentář