Pillow pojištění vozidel opět na bedně
Odborný web Finparada.cz poprvé v historii vyhlašování cen Finanční produkt roku změřil i kvalitu pojištění vozidel. Na rozdíl od soutěží jako je Zlatá koruna nebo Banka roku nespoléhá na subjektivní porotu, ale produkty hodnotí na základě konkrétních a měřitelných parametrů.
Pillow pojištění vozidel obsadilo výborné druhé místo, také díky (slovy analytiků Finparády) „nulové spoluúčast pro vybrané škody, asistenci bez finančního limitu nebo platbě podle ujetých kilometrů, kdy při menším nájezdu, než byl odhad, Pillow vrací peníze“. Oblíbenost pojištění potvrdil i zisk ceny veřejnosti.
Mohlo by vás zajímat: Pohled za hranice: Žebříček pojišťovacích poradců na Slovensku
Polštářové pravidlo „0.25 % za 6 měsíců“
Pillow pojišťovna spustila v Česku nabídku pojištění vozidel se slevou dle ujetých kilometrů na počátku roku 2020. „Vzhledem ke covidové epidemii a postupné implementaci našeho pojištění do kalkulaček finančních poradců začala skutečná nabídka Pillow pojištění až v polovině roku 2020,“ prozrazuje Jakub Strnad, zakladatel a člen představenstva Pillow pojišťovny. „Do konce roku Pillow získala čtvrtprocentní podíl na trhu povinného ručení. Tehdy jsme si říkali, že by bylo prima tento trend zachovat i v dalších letech.“
A skutečně klienti měli o pojištění se slevou dle ujetých kilometrů velký zájem, a každých 6 měsíců tak Pillow pojišťovna navýšila svůj tržní podíl o čtvrt procenta a někdy i více. Na konci roku 2024 tak v Česku dosáhla Pillow podílu 2,38 %, což odpovídá počtu 227 699 pojištěných vozidel s povinným ručením. Dle oficiálních dat ČKP za posledních devět pololetí navýšila Pillow svůj tržní podíl v povinném ručení vozidel nejvíce ze všech pojišťoven na trhu – o 2,25 %, druhá nejúspěšnější pojišťovna o 1,41 % a třetí o 0,97 %.
Mohlo by vás zajímat: Eva Gmentová: Rok 2025 bude zlomový. Připravme se na velké změny
Podobný trend i na Slovensku
„Na Slovensko jsme vstoupili na konci roku 2023, prakticky jsme pojištění začali nabízet až v minulém roce. Na konci roku 2024 jsme už pojišťovali 16 667 vozidel, což odpovídá podílu 0,5 % za dvě pololetí. Vypadá to, že pravidlo ‚čtvrt procenta za 6 měsíců‘ platí pro Pillow nejen v Česku, ale i na Slovensku,“ komentuje s úsměvem Jakub Strnad a prozrazuje plány Pillow pro rok 2025: „Naším cílem je na konci tohoto roku získat 1 % podíl na slovenském trhu a téměř 3 % podíl v Česku.“
Komentáře
Přidat komentář