„S rozvojem této služby jsme začali ještě před covidem. S nástupem pandemie ale bylo jasné, že poptávka bude vyšší, než jsme ve fázi plánování očekávali. Původně jsme cílili spíše na starší generaci, ale segment se nám náhle rozšířil o lidi střední generace, kteří si ze dne na den museli doma zřídit kancelář,“ uvádíLadislav Bělina, ředitel úseku flotil a alternativních distribučních cest ve Slavia pojišťovně, který stál u zrodu této služby.
Mohlo by vás zajímat: ČAP k 2024: Pojišťovnám dramaticky rostly náklady na pojistné plnění
Asistence je zaměřena na rychlou a profesionální výpomoc při technických potížích. Je určena pro situace, které jsou pro klienty obtížně zvládnutelné, ale lze je vyřešit jednodušším zásahem. Technici umí lidem pomoci s celou škálou úkonů, od odvirování počítače přes spárování různých elektronických zařízení v domácnosti po pomoc se zapojením Wi-Fi routeru.
Jaký je postup?
Vše začíná telefonátem na asistenční službu, kde se klient s technikem domluví, jaký způsob komunikace bude nejlepší. Někdy zůstanou na telefonu, někdy funguje nejlépe e-mail, jindy vzdálené připojení.
S volajícím se přitom od první chvíle nebaví ani robot, ani operátor bez hlubších znalostí. Asistenční linku obsluhují kompetentní pracovníci z oboru IT nebo elektro. „Pokud člověk volá s technickými problémy, předpokládáme, že v této oblasti nemusí být tak zdatný. Nechat jej komunikovat prostřednictvím AI nebo chatbota by mohlo být spíše kontraproduktivní,“ komentuje postup Ladislav Bělina. Služba je díky tomu hned od prvního kontaktu šitá na míru konkrétnímu člověku.
Mohlo by vás zajímat: Ivan Špirakus: Pojištění velkých rizik je problém. Blíží se regulace srovnávačů?
„Kromě asistence na dálku jsme schopni zajistit klientovi třeba odvoz zařízení do servisu. Klient vše popíše nám, zařízení předá kurýrovi, a o zbytek se už postarají technici. Konkrétně tuto službu nejčastěji využívají starší lidé, ale celkově se nám ozývají klienti napříč generacemi, ve věkovém rozmezí 30 až 60 let,“ uzavírá Ladislav Bělina.
Komentáře
Přidat komentář