Sluchově postižení komunikují s Kooperativou a ČPP pomocí Transkript Online


			Sluchově postižení komunikují s Kooperativou a ČPP pomocí Transkript Online
2.3.2021 Tiskové zprávy

Již po patnácté připadá na 3. březen Mezinárodní den sluchu. Ústředním tématem letošního ročníku bude „Péče o sluch pro KAŽDÉHO“. Tento hendikep některých našich spoluobčanů si uvědomují i pojišťovny Kooperativa a ČPP, proto již v listopadu loňského roku obě pojišťovny skupiny VIG ČR začlenily do svého Call Centra novou službu od Transkript Online, která umožňuje telefonování s textovým záznamem řeči.

„Díky službě Transkript Online jsme mohli komunikaci se sluchově postiženými posunout do režimu, kdy defacto nevnímáme, že má volající zdravotní potíže tohoto rázu. Specifikum těchto hovorů je pouze to, že musíme respektovat drobnou prodlevu mezi naší reakcí a reakcí klienta, než si dočte stenografický přepis. V systému poznáme, že nám volá Transkript online, takže nejsme zaskočeni. Nejde o nějaký velký počet hovorů, ale díky spolupráci se společností Transkript Online jsme zpřístupnili a zkvalitnili poskytované služby i pro naše neslyšící klienty, a to je přesně ten důvod, proč ji využíváme,“ potvrzuje úspěšnost služby Tomáš Szewieczek, ředitel Centra zákaznické podpory.


Mohlo by vás zajímat: Deloitte: Výhled české ekonomiky na rok 2021


Nyní přichází Transkript Online s další významnou inovací v komunikaci osob se sluchovým postižením, kterou bude využívat i Kooperativa a ČPP. Na základě zpětné vazby cílové skupiny je od 3. března 2021 na všech existujících informačních linkách s podporou online přepisu k dispozici nová funkce umožňující využít službu i osobám se zhoršenou srozumitelností řeči či její úplnou ztrátou. Uživatel služby může nově svůj dotaz vepsat do speciálního řádku, dotaz je následně automaticky přečten syntetickým hlasem operátorovi dané infolinky a mluvená reakce operátora přepsána profesionálním přepisovatelem do textové podoby.


Mohlo by vás zajímat: Anketa osobností trhu: Jak se pojišťovnictví pere s pandemií koronaviru?


Uživatel služby si může vybrat, zda bude komunikovat mluvenou češtinou či psanou formou. Odpověď operátora či zaměstnance dané instituce mu bude vždy doslovně přepsána profesionálními přepisovateli, kteří dosahují rychlosti přes 500 úhozů za minutu.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články