ČPP spustila novou podobu svých webových stránek


			ČPP spustila novou podobu svých webových stránek
13.11.2020 Tiskové zprávy

Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) na začátku listopadu spustila novou verzi svých stránek www.cpp.cz. K této změně přistoupila po pěti letech s cílem, aby nová podoba byla pro návštěvníka uživatelsky přívětivější.

„Projekt byl schválen na podzim roku 2019 a předcházela mu podrobná vstupní analýza potřeb. Ve výběrovém řízení pak byla jako dodavatel vybrána společnost FG Forrest. V souvislosti s epidemií Covid-19 probíhaly ze začátku práce na novém webu a spolupráce s dodavatelem převážně v online prostředí,“ vzpomíná na začátek projektu Mgr. Jolana Kolaříková, ředitelka Úseku marketingu a PR.


Mohlo by vás zajímat: Jak se dopracovat v EU k lepší regulaci?


Nová podoba www.cpp.cz přináší několik zlepšení ve vyhledávání. Pobočku, autopůjčovnu nebo třeba zdravotnické zařízení si návštěvník může nově zobrazit přímo na mapě. Změny lokalit, které udělá administrátor stánky, se propisují i v mapách Googlu a Seznamu. Zlepšilo se i fulltextové vyhledávání, takže návštěvník na svůj dotaz dostane více relevantních odkazů.

„Redesignem prošla navigace nebo zobrazení a správa dokumentů, kterou jsme výrazně zpřehlednili. Zároveň jsme chtěli zachovat to, co na starém webu fungovalo ke spokojenosti návštěvníků,“ doplňuje Jolana Kolaříková. 

Nové zobrazení všech důležitých dokumentů k pojistné smlouvě je nyní na jednom místě. Jedná se o řešení, které je přehlednější pro uživatele i pro správu. Klient se v sekci Klientského servisu snadno dostane do sekce s dokumenty. Má tak na výběr – buď půjde touto cestou nebo dokumenty samozřejmě najde přímo v produktové části u daného pojištění.


Mohlo by vás zajímat: Jak Insurance Europe hodnotí IDD?


Velkým pokrokem z pohledu provozovatele stránek je přechod na nový redakční systém, který umožňuje variabilnější práci s obsahem. Stránky jsou samozřejmě plně responzivní, což znamená možnost kvalitního zobrazení na PC, notebooku i na mobilních zařízeních. Podstatná část změn webu se týkala nového copywritingu.

Roční návštěvnost internetových stránek ČPP za 2019 byla 750 tisíc, z toho 415 tisíc unikátních přístupů. „V letošním roce jsme s ohledem na koronakrizi zaznamenali vyšší návštěvnost stránek a využívání online služeb, jako je sjednání pojištění, hlášení škody nebo sledování jejího stavu. Doufáme, že návštěvnost našich stránek poroste i díky jejich nové a přehlednější podobě,“ uzavírá Kolaříková.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články