Startuje nový komunikační koncept Generali České pojišťovny

Startuje nový komunikační koncept Generali České pojišťovny
Startuje nový komunikační koncept Generali České pojišťovny
4.11.2020 Tiskové zprávy

Generali Česká pojišťovna představuje zbrusu nový komunikační koncept RED a první kampaň toho konceptu REDITUDE. Koncept RED je postaven na hlavním vizuálním znaku pojišťovny – červené barvě – a s ní spojených asociacích, kterým jsou především srdce, duše a energie. V první fázi kampaně REDITUDE se pojišťovna zaměřuje na prezentování inovativnosti a zjednodušování. Komunikační koncept doplňuje nový claim S NÁMI V TOM NEJSTE SAMI. Kampaň REDITUDE odstartovala 2. listopadu v televizi a na sociálních sítích, následovat budou on-line média a outdoorové formáty.

Generali Česká pojišťovna spouští nový komunikační koncept RED. První kampaní nového konceptu je REDITUDE. Cílem je představit hodnoty a strategii značky.

GCP007-KV_ZELINARKA_red_kampan_vyska_01rt

REDITUDE prezentuje pojišťovnu jako celoživotního partnera, který klade důraz na empatii, péči, jednoduchost a inovace. A právě na jednoduchost a inovace se zaměřuje první verze TV spotu.

Ústředním atributem nového komunikačního konceptu RED i kampaně REDITUDE je sytě červená barva. Ta je spojována s empatií, ale i s pozitivní energií, a vyjadřuje tak přístup pojišťovny.

Následným spojením anglických slov “red” a “attitude” (červený přístup) vznikla první reklamní kampaň REDITUDE. Nový komunikační koncept pak představuje i zcela nový claim S NÁMI V TOM NEJSTE SAMI.

Kampaň REDITUDE odstartovala 2. listopadu na TV Prima a TV Nova a na sociálních sítích.

Následovat budou bannery a videa v on-line médiích, kampaň se objeví i v ulicích krajských měst, v obchodních centrech po celé ČR a v pražském metru.


Mohlo by vás zajímat: EIOPA dokončila včas návrhy k PEPP. Jaká je budoucnost penzí?


Fakta o kampani

  • Kreativní agentura: Dentsu mcgarrybowen Londýn
  • Lokální kreativní agentura: Isobar Česká republika
  • Produkční agentura: Castelli
  • Režisér: Liam & Grant
  • Fotograf: Marco Mori
  • Hudba: Your Turn od MGHTY
  • Zastoupené mediatypy: TV, online a outdoor média
  • Formáty: TV spoty, online videa, online bannery, web branding, sociální sítě, citylight vitríny, rámečky v metru

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články