Generali Česká pojišťovna pomůže hygienikům


			Generali Česká pojišťovna pomůže hygienikům

Generali Česká pojišťovna věnuje část kapacit svého call centra na pomoc hygienikům. 

Generali Česká pojišťovna reaguje na aktuální situaci a dala k dispozici kapacitu 25 operátorů svého call centra. Ti se tak po dobu následujících týdnů budou plně věnovat obvolávání kontaktů v rámci trasování potenciálně nakažených nemocí COVID-19. „Podle požadavků státu jsme schopni v podstatě okamžitě tuto kapacitu ještě dále navýšit,“ potvrzuje Miroslav Havlíček, ředitel call centra Generali České.


Mohlo by vás zajímat: Bezradná Babišova vláda = zavřená společnost. Co všechno nesmíte?


Provoz call centra zůstává nadále neomezen a klienti kvůli kapacitám dedikovaným na pomoc s trasováním nepocítí žádná omezení při vyřizování svých požadavků. K dispozici mají totiž kromě telefonní linky i chat na webu Generali České pojišťovny, e-mailovou komunikaci nebo Klientskou zónu.


Mohlo by vás zajímat: Jak by měl vypadat akční plán Unie kapitálových trhů?


„V řadě případů jsou nejefektivnějším způsobem komunikace. Pokud ji lidé při kontaktu s námi v této době budou primárně využívat, dovolí nám pomáhat tam, kde je to vzhledem k epidemiologické situaci akutně potřeba,“ vysvětluje Miroslav Havlíček.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články