Tesla do měsíce, Pillow do týdne


			Tesla do měsíce, Pillow do týdne

Příběh s Teslou se odehrál před několika lety. Americký spotřebitelský magazín Consumer Reports přinesl obsáhlý test elektromobilů. Součástí testovaných vozidel byla i Tesla 3, která si v porovnání se svými konkurenty nevedla dobře v parametru brzdné dráhy. Co následovalo?

Tesla a update do měsíce

Na kritiku delší brzdné dráhy zareagoval přímo Elon Musk. Podle jeho slov prováděla sama automobilka několik testů s brzdami, které vždy dopadly podstatně lépe. Problém proto označil za softwarovou záležitost na jejíž řešení okamžitě nasadil tým odborníků. Ten pak vydal pro vůz nový update, který zkrátil brzdnou dráhu až o 6 metrů, jak uváděl Musk.  Revoluční byl způsob vylepšení parametru vozidel pomocí softwarového updatu, ale také rychlost reakce automobilky. Report vyšel na počátku měsíce a na jeho konci byla sledovaný parametr vylepšen a Consumer Reports publikoval doporučení ke koupi vozidla.


Mohlo by vás zajímat: Kooperativa, ČPP a ERV se vrací na výsluní v anketě Pojišťovna roku 2021


Pillow a vylepšení do týdne

Tento měsíc se konala konference FinFest, jedním z vystoupení byla i prezentace srovnávače pojistných podmínek od společnosti EUCS. V rámci použitého modelového příkladu se pojištění Pillow umístilo mezi TOP3 produkty pojištění osob na českém trhu na základě kvality pojistných podmínek a pojistného krytí. „Úžasný výsledek nám udělal obrovskou radost a potvrdil náš cíl vždy nabízet nejlepší produkty na trhu,“ komentoval hodnocení člen představenstva Martin Podávka. „O to více nás zamrzelo, když v prezentaci Dušana Šídla zazněla kritika jednoho z mnoha parametrů sledovaných ve srovnávači.“ Konkrétně se jednalo o definici pojmu Nemoc, která dle metodiky EUCS nedosahovala kvality konkurenčních produktů.

Bleskově rychlou reakci popisuje další z členů představenstva Pillow pojišťovny, Marcel Beno. „O prezentaci jsme se dozvěděli v pátek. Během víkendu jsme prošli definice užívané v ostatních produktech na trhu, v pondělí navrhli novou textaci a v úterý získali souhlas od zajistitele. Ve středu stačilo vše zapracovat do pojistných podmínek a po testu nasadit do ostrého provozu.“ Výsledkem je vylepšení hodnocení Pillow pojištění úrazu a nemoci a zejména jeho kvality pro klienty.


Mohlo by vás zajímat: Abeceda pojištění majetku s Pillow: B jako Budova


Složité procesy v tradičních pojišťovnách často neumožňují rychlou reakci a prakticky okamžitou úpravu pojistných podmínek. Pillow pojišťovna je od první minuty budována jako plně digitální společnost na základě principu Smart Simple. Výsledkem je schopnost reagovat na požadavky zákazníků prakticky v reálném čase. Automatické ocenění zdravotního stavu do 5 sekund, on-line prohlídka škody do několika hodin po jejím nahlášení nebo vyúčtování ujetých kilometrů ihned po dodání aktuálního stavu tachometru – to vše jsou reálné důkazy, jak moderní technologie v Pillow pojišťovně pomáhají klientům a jejich poradcům. A mění svět pojištění k lepšímu.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články