Fintech Trov v 7 bodech

11.10.2016
Technologie, InsurTech
Steve Jobs použil při představení iPhonu slova "Reinventing the Phone". Společnost Trov nyní chce "Reinvent Insurance". Uspěje se svým konceptem podobně jako Apple? Marketingovou strategii a principy, na kterých je start-up založen, komentuje Martin Podávka, CMO&CCO Allianz pojišťovny.
Reagujete na komentář
Miroslav Ott, 31. 10. 2017
Fintech Trov v 7 bodech
Pane podávko.
Umělé inteligenci se věnuji cca 10 roků. Jejím základem pro ŽP je speciální VPH, která je tvořena speciální užitkovostí a speciálními službami pro klienta, která je snadno vnímatelná a která vytvoří silné emoční prožitky a užitkové empatie pro klienta. Speciální VPH lze filozoficky a matematicky vyjádřit a je shopna digitálního přenosu. Stejně lze filozoficky vyjádřit potřeby klienta i obchodní dovednosti aj. To je začátek pro vytvoření umělé inteligence pro robotizovaný e-hop, který nahradí distribuce a finanční poradce při prodeji ŽP dle užitkovosti. Připojte se.
Fintech Trov v 7 bodech
Pane podávko.
Umělé inteligenci se věnuji cca 10 roků. Jejím základem pro ŽP je speciální VPH, která je tvořena speciální užitkovostí a speciálními službami pro klienta, která je snadno vnímatelná a která vytvoří silné emoční prožitky a užitkové empatie pro klienta. Speciální VPH lze filozoficky a matematicky vyjádřit a je shopna digitálního přenosu. Stejně lze filozoficky vyjádřit potřeby klienta i obchodní dovednosti aj. To je začátek pro vytvoření umělé inteligence pro robotizovaný e-hop, který nahradí distribuce a finanční poradce při prodeji ŽP dle užitkovosti. Připojte se.