Jaroslav Mesršmíd vydal knihu: Marketing v pojišťovnictví


			Jaroslav Mesršmíd vydal knihu: Marketing v pojišťovnictví
23.8.2016 Spektrum

Ing. Jaroslav Mesršmíd, CSc., MBA vydal novou knihu Marketing v pojišťovnictví. 264 stran komplexního a aktuálního pohledu na marketing obecně i v pojišťovnictví.

Publikace se zaměřuje se hlavně na marketing pojišťoven včetně jejich mezinárodního marketingu, ale též na marketing pojišťovacích zprostředkovatelů a asociace pojišťoven. Tímto širokým záběrem publikace zaplňuje nespornou mezeru na trhu odborné literatury v pojišťovnictví. Poskytuje též poznatky o historii – o vývoji marketingu, zahrnuje analýzy trhů – českého i světového pojistného trhu a jsou v ní prezentovány mnohé příklady a zkušenosti autora z praxe marketingu. Přínosem mohou být i přílohy, zejména pak rozsáhlý slovníček marketingových pojmů a výklad k internetovému marketingu.

Předností publikace je, že ji může využít široký okruh čtenářů, kteří si mohou případně vybrat jen ten marketing, který je opravdu zajímá.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články