První Klubová pojišťovna vznikla teprve v loňském roce a do ostrého provozu přišla letos. Její logo možná ještě ani neznáte. Není divu. První Klubová se vám nezobrazí v porovnávačích produktů, na ulici nenarazíte na její kamenné pobočky. Její propagace probíhá zatím pouze ústním doporučením jejích klientů. Pokud vás její strategie a koncept zajímá, potřebné informace naleznete v našem článku: První Klubová pojišťovna spouští ostrý provoz, na český trh s ní přichází peer-to-peer pojištění.
Logika loga První Klubové
Čtyři prolínající se kruhy, symbolizují spojení a vzájemnou podporu. Další výklady nechávají zakladatelé na publiku. Čtyřlístek – štěstí, čtyři zakladatelé.
Barvy loga byly zvoleny pro svou konzervativnost a rovněž originalitu. Na českém trhu je nikdo jiný nepoužívá. Záměrem bylo podtrhnout odlišnost pojišťovny od zbytku trhu.
Autor
Logo vzniklo ve studiu AnFasu, největší podíl na finální podobě má designér Martin Sršeň, facelift loga a vizuální jazyk komunikace vytvořil designér Petr Vorasický.
Cena značky
Projekt peer-to-peer pojišťovny je celosvětově nováčkem v oblasti financí. V ČR je Klubová pojišťovna opravdu první a svým názvem tedy rozhodně nikoho nemystifikuje. Její hodnota však zatím zcela vyčíslit nejde. Celý projekt nedávno vstoupil do ostrého provozu a v současnosti má stovky klientů. Jeho hodnotu snad vyčíslíme v jejich výročním reportu.
Komentáře
Přidat komentář