Skupina AXA a výrobce softwaru Microsoft chtějí v budoucnu výrazně zjednodušit digitální přístup k lékařské a zdravotní péči. Jako první krok oba jmenovaní partneři vytvořili pro Evropu, resp. pro trhy, kde AXA v Evropě působí, digitální zdravotní platformu, která může být přizpůsobena příslušným zvláštnostem jednotlivých zemí. V Německu a Itálii byly již zahájeny pilotní projekty. Velká Británie, Belgie, Španělsko a Švýcarsko budou následovat. Zmíněná platforma má v budoucnu nabízet jednoduchý přístup k analogovým a digitálním službám, které mohou přímo přecházet jedna do druhé a které propojí inteligentně a vzájemně všechny zdravotní údaje, aby bylo možno zdravotní systém jednoduše využívat a také trvale zlepšovat.
Mohlo by vás zajímat: Tři druhy pojišťoven z pohledu pojištění osob (1. díl)
Tato platforma nebude jen personalizovat klientova data, nýbrž ho učiní aktivním manažerem vlastního zdraví. Předpokládá se, že shromážděné údaje skupině AXA umožní na základě průběhu nemocí se naučit cíleně se starat o klienty a doprovázet je v životě, stejně jako dále rozvíjet preventivní opatření. Navíc podle AXA dává platforma možnost zvládnout největší výzvy ve všech evropských zdravotnických systémech, a to výměnu a přenos údajů mezi různými ošetřujícími lékaři. Cílem AXA je standardizovat společné využívání údajů, aby se zvýšila kvalita péče a současně se snížily náklady.
Mohlo by vás zajímat: ČAP k 1Q 2021: Tempo růstu trhu znatelně zpomalilo!
Konkrétnější pohled na novou digitální zdravotní platformu lze získat přímo na webových stránkách AXA. Jádro věci spočívá v tom, že uživatelé této digitální platformy v Itálii a Německu si mohou již nyní – na jednom místě – vyhodnotit příznaky, online si sjednat návštěvu u lékaře nebo v lékařském centru, mohou obdržet telefonickou konzultaci, zařídit si dodání léků atd. AXA chce nejdříve testovat svůj nový systém v Evropě, protože zde má 15 milionů digitálně gramotných klientů.
Komentáře
Přidat komentář