Jak jsme vás už informovali v našich předchozích článcích (naposledy v článku Nové povinnosti e-shopu část II.: konec falešným slevám), aktuální novela občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele přináší zásadní změny. A to nejen v provozování e-shopů, ale i v právu ochrany spotřebitele. Podívejte se na konkrétní změny v oblasti uzavírání smluv po telefonu.
Mohlo by vás zajímat: Zlepšení prognózy vývoje německého pojišťovnictví
Identifikace podnikatele
Na počátku telefonického hovoru vám podnikatel musí nejprve sdělit údaje o své totožnosti, popřípadě říct, koho zastupuje, a upřesnit obchodní povahu volání.
Zaslání telefonické nabídky
Během hovoru vám podnikatel mže i nadále nabízet své zboží nebo služby. K uzavření smlouvy však už nestačí váš ústní souhlas, jak tomu bylo doposud. K uzavření smlouvy je nyní zapotřebí, aby vám podnikatel nejprve po skončení hovoru bez zbytečného odkladu zaslal telefonickou nabídku v textové podobě – a to například do vaší e-mailové schránky. Na základě takto získaných informací si tak můžete v klidu rozmyslet, zda smlouvu uzavřete.
Mohlo by vás zajímat: ČAP Insurance talk: U mikrofonu Maciej Galant
D.A.S. právní ochrana je jedničkou na trhu s právní ochranou v České republice. Dle České národní banky se podílí téměř 92 % na nákladech na pojistná plnění celého trhu s právní ochranou. D.A.S. je jedinou specializovanou a nezávislou pojišťovnou svého druhu u nás. Svým klientům nabízí nonstop dostupný kvalitní právní servis, který se prolíná mnoha oblastmi života i podnikání. Zabývá se také edukací a přispívá k rozvoji právního povědomí ve společnosti. Ve své praxi se pojišťovna opírá o zkušenosti z více než stoleté tradice firmy i o své mezinárodní zázemí. Působí nejen v Evropě, ale také v Kanadě nebo Jižní Koreji.
Komentáře
Přidat komentář