„Životní pojištění a jeho jednotlivé formy dnes dokážou pokrýt většinu obav z rizik, které život přináší, včetně pojištění na péči ve stáří apod. Nadále jsou ale klíčové dlouhodobá pracovní neschopnost, úraz a zajištění rodiny v případě úmrtí jejího člena. Naše aktivita má vést také k tomu, aby lidé více vnímali, že životní pojištění je instrument, který z vás do značné míry setřese obavy ‚co kdyby‘ a umožní svobodnější a jistější život,“ uvedla ke kampani Milada Veselá, vedoucí komunikace ČAP.
Mohlo by vás zajímat: Ivan Špirakus: S transpozicí motorové směrnice jsem poměrně spokojen. Ale…
Příběhy kampaně „Životko se vyplatí“ se věnují lidem, kterým pojištění pomohlo usnadnit nelehkou situaci. Magdaléně přineslo chronické onemocnění a dlouhá pracovní neschopnost vážné dopady na rodinu. „Po úplně běžné operaci se objevily komplikace. Ta operační rána se začala rozpadat. Takže neplánovaná hospitalizace a pak měsíce doma. Díky životku jsem zalepila díru v rozpočtu, a navíc pokryla i náklady na syna,“ popisuje paní Magdaléna. „Díky životku mi zůstal klid i finanční rezerva,“ doplňuje 78letý Ladislav, který čelil následkům dopravní nehody.
Mohlo by vás zajímat: Hrubá mzda vzrostla. Reálně však klesla o 1,2 %. Jak je na tom pojišťovnictví?
Kampaň odstartovala televizními spoty 26. 1. 2024, dále běží podpora online a na sociálních sítích a zejména druhá část bude mít velmi silnou PR podporu v médiích. Přehledný web, který ke kampani vznikl, nabízí krom zmiňovaných příběhů také odpovědi na nejčastější dotazy týkající se životního pojištění.
Komentáře
Přidat komentář