Direct pojišťovna patří mezi firmy, které jsou plně zaměřené na klientský zážitek. Že je to pravda, dokazuje už třetí ocenění v řade v Ceně Hospodářských novin v kategorii klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovna. Letos Direct skončil na třetím místě. „Je skvělé, že se pravidelně v tomto žebříčku umísťujeme na předních příčkách. Bereme to jako důkaz toho, že je i navenek je vidět, že jsme posedlí klienty,“ říká mluvčí Direct pojišťovny Nela Maťašeje.
Mohlo by vás zajímat: Postřehy Evy Gmentové: Chci vidět svět pozitivně! Negace je slepá ulička
Klientský zážitek na prvním místě
Téma klientského zážitku patří v Directu mezi priority firmy. „Měříme si spokojenost našich klientů a snažíme se stále zlepšovat. Všechny týmy ví, jak je důležité s klienty komunikovat, vše jim pořádně vysvětlit a bavit se s nimi jednoduše a lidsky,“ vysvětluje Maťašeje.
Mohlo by vás zajímat: Pojišťovna VZP vystupuje z České asociace pojišťoven
Ještě lepší zážitek díky appce
Odborníci v kategorii Nejpřívětivější pojišťovna se při hodnocení zaměřují například na výši pojistného, poskytované produkty a služby nebo dostupnost a komunikaci s klientem. „Právě v této oblasti jsme se nedávno posunuli o velký skok dál, protože jsme spustili naši mobilní aplikaci. Díky ní klienti jednoduše na pár kliků zjistí, co mají pojištěné, pojištění mohou jednoduše zaplatit, zrušit nebo si sjednat nové. Kromě toho si rychle zavolají asistenci nebo se s námi spojí přes chat. Klienti Directu tak mají pojištění v mobilu vždy po ruce,“ dodává Maťašeje.
Komentáře
Přidat komentář