Direct pojišťovna vstupuje do světa autoslužeb a spouští Direct auto


			Direct pojišťovna vstupuje do světa autoslužeb a spouští Direct auto

Direct pojišťovna nabídne vlastní autoservisy a autoslužby, které budou zaměřené na to, aby klientům nabídly ten nejlepší zážitek. První takový autoservis vzniká v Praze.

Člověk je vždy na prvním místě – jako člen týmu i jako klient. Klademe důraz na ekologii a inovace, a především na dostupnost a klientskou spokojenost. To jsou hodnoty, na kterých staví nový projekt Directu. Vedle Direct pojišťovny a Fidoo, které řeší firemní finance, vzniká Direct auto, které se zaměří na prodej nových, ojetých vozů a jejich servis a opravy po nehodách. Klientům nabídne normální a poctivé autoslužby.


Mohlo by vás zajímat: Počty poradců v 1Q 2021: Pouze TOP 3 se nemění


„V pojišťovně máme 400 000 klientů, to je 400 000 příběhů lidí, kteří s námi zažívají nějakou zkušenost. Když je ale pošleme do servisu, častokrát spokojeni nejsou. A přitom je to klíčový moment pravdy. Přemýšleli jsme, jak tento zážitek ovlivnit a udělat ho mnohem lepším. Nejjednodušší cesta byla udělat svoje servisy, které budou fungovat na našich hodnotách, budou fér a klientům přinesou výjimečné zážitky,“ říká zakladatel Directu Pavel Řehák.

Prvním dealerstvím, které Direct koupil, je Autotrio Praha v Modřanech. „Příští měsíce se budeme vzájemně poznávat a nastavovat si nový způsob fungování. Čeká nás sbližování se s kulturou a hodnotami Directu, protože cílem není postavit další autoservis v řadě, ale vytvořit výjimečné místo, kam budete jezdit rádi a rádi své auto svěříte do našich rukou,“ říká Petr Lehký, který má Direct auto na starosti.


Mohlo by vás zajímat: Postřehy Evy Gmentové: Neserióznost je metla pojišťovnictví


Osobní odpovědnost a klient na prvním místě

Ve firmě chce replikovat Baťův přístup. Direct vždycky stavěl a bude stavět na špičkových lidech v týmu, nekompromisním přístupu k zákazníkům a nikdy se nebál inovací. Bez lidí v týmu firma neexistuje, a my chceme ty nejlepší fachmany na trhu. Proto nám přijde například normální, aby si naši lidé po pracovní době v servisu vyřešili soukromé zakázky. Stejně tak vždy vyzýváme, aby lidé řekli nahlas, když něco nefunguje. Tvoříme bezpečné prostředí, díky kterému sice můžeme dělat chyby, ale otevřenost nám umožňuje se z nich rychle učit a posouváme tak věci dopředu,“ vysvětluje Petr Lehký.

Standardem Direct auto by mělo být do budoucna být klientům nablízku nepřetržitě. „Dostupnost a osobní přístup bude to, co nás odliší od konkurence,“ dodává Lehký. 

Podobně revoluční bude i ekologický přístup, který se otiskne do všech kroků firmy. „Chceme v maximální míře nabízet CO2 neutrální řešení, například plánujeme, že za každý gram CO2, který námi prodaná auta vyprodukují, zasadíme odpovídající počet stromů, které CO2 spotřebují. Ekologie je něco, co nás nenechává v klidu a co velmi podporujeme. Proto chceme být postupně také specializovaným servisem elektrických a hybridních vozidel Škoda v Praze,“ říká Lehký.


Mohlo by vás zajímat: Dušan Šídlo: Životní pojištění má to nejlepší před sebou


Direct auto chce využívat synergie s Direct pojišťovnou, ať už jde o znalost nákladů nebo provázání klientů. Pojišťovna také bude vzorem pro fungování autoservisů. „Nebojíme se automatizace, chceme vytvořit špičkový tým lidí, kteří milují svoji práci, ale chytře využívají moderních technologií a inovací, aby byl klient ještě spokojenější,“ doplňuje Lehký. Autoservis v Modřanech ale není jediným místem, které časem získá označení Direct auto. Skupina se chce postupně rozrůst i o další autoservisy a dealerství, a hledat nové obchodní příležitosti na českém trhu.


Mohlo by vás zajímat: Ivan Gabal: Anatomie neúspěchu. Poznámky ke kořenům českého pandemického debaklu


Kdo je Petr Lehký

Petr ještě nedávno působil jako CEO společností TUkas Group. Během pěti let úspěšně nastartoval nová zastoupení značek KIA a Renault/Dacia a přetransformoval firmu z rodinného řízení na manažerské. V minulosti 9 let strávil ve společnosti ŠkoFIN, poslední roky jako vedoucí prodeje, v letech 2004-2010 řídil nejprve prodej ŠKODA AUTO v ČR, následně prodej ŠKODA AUTO SLOVENSKO v SR. Před jeho přechodem do soukromého sektoru působil v České pojišťovně v týmu Pavla Řeháka jako náměstek pro obchod v SME a autopojištění.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články