Půlka call centra Directu je připravena pomoct hygienikům


			Půlka call centra Directu je připravena pomoct hygienikům
12.10.2020 Tiskové zprávy

Polovina call centra Directu může pomoci hygieně s trasováním kontaktů nakažených.

Direct pojišťovna se v sobotu připojila k firmám, které o víkendu nabídly své kapacity hygienikům v České republice. Polovina call centra Directu je připravena pomoct s trasováním kontaktů nakažených koronavirem od pondělí 12. 10. Současně Direct vybízí a podporuje v zapojení všechny další firmy s call centry.

„Direct jsme zakládali s myšlenkou, že pomůžeme lidem, když se stane průšvih. A to se teď bohužel děje na celostátní úrovni. Všichni víme, že příští týdny kvůli pandemii covidu nebudou snadné, a tak jsme se rozhodli, že pomůžeme, jak to jen půjde,“ vysvětluje spoluzakladatel Directu Martin Frko.


Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: Zářijové ozvěny


Lidsky komunikující operátoři

Pojišťovna nabídla polovinu svých „volacích“ kapacit. „Na našem call centru nemáme žádné skripty, operátoři jsou zvyklí vše vysvětlovat přirozeně a lidsky, takže i díky tomu věříme, že po školení ze strany hygieniků, se velmi rychle začleníme do provozu. Jsme navíc připraveni volat i z domu bez jakéhokoliv dopadu na kvalitu,“ uvedla Eva Urbánková, která má call centra na starosti.


Mohlo by vás zajímat: Krize zastihla domácnosti v silné kondici


Chybí 300 operátorů

Státu došly kapacity operátorů koncem minulého týdne poté, co se do navolávání zapojili lidé z úřadu vlády, ale také například celníci. Podle dostupných údajů nyní hygienikům chybí asi tři stovky operátorů, kteří mají zkušenosti z call center.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články