Direct: Nové „havarijko“ bude automaticky zlevňovat a má neomezenou asistenci


			Direct: Nové „havarijko“ bude automaticky zlevňovat a má neomezenou asistenci

Direct pojišťovna slaví 5 let. K tomuto výročí všem nadělila nové pojištění vozidel. Při jeho tvorbě myslela hlavně na klienta. Díky tomu nabízí to, co žádná jiná pojišťovna na trhu.

Majitel nového auta si při jeho koupi sjedná havarijní pojištění. Každý rok za něj platí stejně nebo dokonce víc. Jeho auto ale přitom každý rok ztrácí hodnotu, od které se cena pojištění odvozuje. „Ideálně by si tedy lidé měli ve smlouvě na havarijní pojištění hodnotu auta pravidelně aktualizovat, aby zbytečně nepřepláceli. To ale dělá málokdo, proto jsme se rozhodli, že budeme cenu pojištění u zlevňovat automaticky všem, kteří si u Directu sjednají smlouvu po 27. květnu pro mladé auto, to znamená auto, které ještě nemá 5 let. Zároveň je potřeba mít pojištěná všechna rizika na hodnotu auta. Cenu havarijního pojištění budeme zlevňovat každý rok o sedm procent až do dovršení šesti let stáří auta. U nového auta tedy pojištění zlevníme celkem pětkrát. U čtyřletého jedenkrát. Takovou výhodu nenabízí žádná jiná pojišťovna na trhu. Přijde nám to normální,“ říká mluvčí Direct pojišťovny Nela Maťašeje.


Mohlo by vás zajímat: Věštírna Martina Podávky: Vize férového ŽP se naplnila!


Škodu vyřešíme za klienta, i když ho nabourá třeba Bulhar v Maďarsku

Kromě Zlevňujícího havarijka Direct nově nabízí také službu, kterou nazval Pojištění nezaviněné bouračky. To klientům pomůže, když do jejich auta někdo nabourá. V tomto případě by totiž museli hlásit škodu pojišťovně, u které má viník povinné ručení. S připojištěním stačí, když škodu nahlásí do Directu. „My už se pak o všechno postaráme. Také peníze na opravu vozidla dostane klient přímo od nás. Odpadá tedy složité a někdy zdlouhavé řešení s neznámou pojišťovnou. Nejlépe lidé výhody tohoto pojištění pochopí, když si představí, že by je třeba naboural Bulhar v Maďarsku a oni by se museli složitě domlouvat na řešení škody v cizí řeči. Na tomto pojištění je totiž nejlepší to, že platí po celé Evropě,“ podotýká Maťašeje.

Neomezená asistence, která je skutečně neomezená

Další velká změna se týká asistencí, u kterých Direct nově zavedl čtyři pevné varianty asistencí. „Pojmenovali jsme je jednoduše podle velikostí oblečení S, M, L, XL. Každý tak na první pohled pochopí, že čím větší varianta asistence, tím větší pomoc,“ vysvětluje Maťašeje. Kromě varianty S se bude asistence automaticky vztahovat i na nepojízdnost kvůli poruše. U nejmenší varianty půjde porucha připojistit. Velkým tahákem má být také asistence XL, která je skutečně bez limitů, klient si tak může nechat například odtáhnout auto do servisu podle své volby. „Kromě těchto tří největších změn je toho ale ještě mnohem víc – máme nový sjednavač pojištění na internetu, nové pojistné podmínky psané tak, aby jim každý rozuměl a další dílčí změny. Lidé se vše dozví na našich stránkách, mohou nám zavolat, napsat na e-mail nebo se za námi stavit na jednu z našich poboček,“ dodává Maťašeje.


Mohlo by vás zajímat: Role distributorů pojištění v globálním AML systému


A jak takové zlevňování bude vypadat v praxi? „Například klient ve věku 40 let z Prahy, který má maximální bonus a dvouletou Škodu Octavii Combi, 1,5 TSI, v hodnotě 420 000 Kč zaplatí za první rok havarijního pojištění 9 245 Kč. Další rok mu pošleme výroční dopis s částkou 8 598 Kč, tedy o 647 korun méně a následující rok zaplatí dokonce o 1249 korun méně než první rok,“ popisuje tisková mluvčí Direct pojišťovny a doplňuje, na koho konkrétně bude nový produkt cílit: „Produkt je zaměřen na majitele nových aut. Zlevňující havarijko vám automaticky nabídneme, pokud vaše auto nedosáhlo věku 5 let. Současně je potřeba mít pojištěná všechna rizika na havarijním pojištění a samozřejmě nebourat. Věk 5 let jsme zvolili, protože hodnota u nových aut nejvíce klesá právě do pěti let, pak už není pokles tak výrazný.“

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Dotaz

Petera,  31. 5. 2020

Chci se zeptat, zda následná provize bude také o 7 % klesat? U jiných produktu vzhledem k navyšování pojistného lehce roste a to kompenzuje růst nákladů zprostředkovatelů daný inflací.

Držím palce

Michaela M.,  31. 5. 2020

Novinky jsou super a jdou správným směrem. Ještě prosím odstranit z podmínek ten háček s růstem mezd do 5 % (takto by se nikdy o 7 % nesnižovalo), odstranit podmínku "pokud není pojistná událost" protože cena auta klesá vždy nezávisle na PU a hlavně snížit pojistné, protože pro nízkonájezdové klienty je stále o 15 až 25 % dražší než Allianz nebo Pillow. Pak už to bude opravdu použitelné.

RSS

Související články