Změnit svět pojišťovnictví k lepšímu. To je hlavní myšlenka Direct pojišťovny a nově i šifrovací hry, která dnes začíná. Úkol pro všechny hráče je jasný – vyluštěním devíti šifer napravit svět pojišťovnictví, stejně jako se o to snaží Direct pojišťovna už pět let, co na českém trhu funguje.
Vše je ve stylu pohádky. Na herní mapě je devět říší, ve kterých pojišťovnictví nefunguje tak, jak má. V jedné se snaží klienty nachytat na nesmyslné háčky, v další je drží jako rukojmí díky nezrušitelným smlouvám. „Vybrali jsme ty největší nešvary, proti kterým jako pojišťovna bojujeme,“ vysvětlila myšlenku hry mluvčí Directu Nela Maťašeje.
Mohlo by vás zajímat: Miloš Velíšek: Konkurenční mír v autopojištění nikdy nezavládl, a proč taky
Napravit takovou říši ale není jen tak, některé šifry jsou lehčí, jiné hráče potrápí. Díky nápovědě by ale neměl být problém uspět i pokud budou lidé luštit úplně poprvé.
Soutěž potrvá až do 12. března. O první cenu, což je poukaz na 10 000 korun do Sportisima, budou soutěžit jen ti hráči, kteří vyluští alespoň šest z devíti šifer. „Kromě toho vybereme i dalších devět hráčů, kteří získají dárkové balíčky,“ dodala Maťašeje.
Komentáře
Přidat komentář