Firmy i jednotlivci pomáhají v krizi. Založili iniciativu #NaKaždémZáleží


			Firmy i jednotlivci pomáhají v krizi. Založili iniciativu #NaKaždémZáleží
5.11.2020 Tiskové zprávy

V České republice poslední říjnový týden spontánně vznikla nezávislá apolitická skupina lidí s názvem #NaKaždémZáleží, jejímž cílem je pomoct zemi překonat krizi způsobenou koronavirem, který vyvolává nemoc covid-19, a posílit soudržnost lidí. K iniciativě, která dnešním dnem spouští komunikační kampaň nejen na televizních stanicích, se přidala řada velkých firem z mnoha odvětví (bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikace, energetika, retail atd.).

„Naším cílem je nenásilně a nekonfrontačně podporovat vzájemnost a respekt mezi lidmi, a tím zvyšovat efektivitu opatření, která mají zastavit růst pandemie. Přáli bychom si, aby lidé v České republice opět aktivně tvořili silnou a odolnou společnost a navázali na soudržnost a sílu z jarní vlny, aby jim nebylo jedno, co se bude příští týdny dít. Bez ohledu na to, jestli čísla rostou, nebo klesají, čím zodpovědněji a s respektem se budeme všichni chovat, tím lépe a rychleji budeme kontrolovat vývoj koronaviru,“ objasnila mluvčí iniciativy Nela Maťašeje s tím, že dnes je Česko jen pár kroků od obrovské zátěže zdravotnictví i ekonomiky a velmi silné rozpolcenosti společnosti. 


Mohlo by vás zajímat: Nebezpečí ze vzduchu: Drony mohou paralyzovat i velké společnosti


Komunikační kampaň se zaměřuje na tři roviny:

  • podporuje zavedená opatření,
  • podporuje soudržnost lidí v zemi,
  • podporuje a děkuje první linii.

Kampaň odstartuje ve středu televizními spoty v několika variantách stopáží (15´´ - 60´´) a dvou hlavních kreativách. Postupně ji doplní i online, print a OOH formáty. 


Mohlo by vás zajímat: TOP 30 pojišťovacích makléřů za rok 2019 v Česku dle oPojištění.cz


Skupina, na jejímž začátku stáli zástupci pojišťovny Direct, reklamní agentury McCANN Prague, mediální agentury PHD a kreativní agentury Brain One, postupně k projektu přizvala další dobrovolníky a partnery, kteří významně přispěli k jejímu rozběhu. „Máme radost z toho, kolik lidí, firem a nadšenců se dokázalo velmi rychle přidat, a jaká pozitivní energie kolem celé iniciativy vzniká. Věříme, že bude mít velký přínos v posílení vzájemnosti a soudržnosti ve společnosti, ale i ve firmách samotných,“ doplnila Maťašeje. Všichni dobrovolníci pracují na kampani ve svém volném čase, bez nároku na honorář a snahu o zviditelnění. 

Direct

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články