„Naším cílem je nenásilně a nekonfrontačně podporovat vzájemnost a respekt mezi lidmi, a tím zvyšovat efektivitu opatření, která mají zastavit růst pandemie. Přáli bychom si, aby lidé v České republice opět aktivně tvořili silnou a odolnou společnost a navázali na soudržnost a sílu z jarní vlny, aby jim nebylo jedno, co se bude příští týdny dít. Bez ohledu na to, jestli čísla rostou, nebo klesají, čím zodpovědněji a s respektem se budeme všichni chovat, tím lépe a rychleji budeme kontrolovat vývoj koronaviru,“ objasnila mluvčí iniciativy Nela Maťašeje s tím, že dnes je Česko jen pár kroků od obrovské zátěže zdravotnictví i ekonomiky a velmi silné rozpolcenosti společnosti.
Mohlo by vás zajímat: Nebezpečí ze vzduchu: Drony mohou paralyzovat i velké společnosti
Komunikační kampaň se zaměřuje na tři roviny:
- podporuje zavedená opatření,
- podporuje soudržnost lidí v zemi,
- podporuje a děkuje první linii.
Kampaň odstartuje ve středu televizními spoty v několika variantách stopáží (15´´ - 60´´) a dvou hlavních kreativách. Postupně ji doplní i online, print a OOH formáty.
Mohlo by vás zajímat: TOP 30 pojišťovacích makléřů za rok 2019 v Česku dle oPojištění.cz
Skupina, na jejímž začátku stáli zástupci pojišťovny Direct, reklamní agentury McCANN Prague, mediální agentury PHD a kreativní agentury Brain One, postupně k projektu přizvala další dobrovolníky a partnery, kteří významně přispěli k jejímu rozběhu. „Máme radost z toho, kolik lidí, firem a nadšenců se dokázalo velmi rychle přidat, a jaká pozitivní energie kolem celé iniciativy vzniká. Věříme, že bude mít velký přínos v posílení vzájemnosti a soudržnosti ve společnosti, ale i ve firmách samotných,“ doplnila Maťašeje. Všichni dobrovolníci pracují na kampani ve svém volném čase, bez nároku na honorář a snahu o zviditelnění.
Komentáře
Přidat komentář