Jakub Strnad ke změnám v PRVNÍ KLUBOVÉ: Férovost a srozumitelnost bude pro každého
4.11.2019
Pojistný trh
Nový předseda představenstva PRVNÍ KLUBOVÉ pojišťovny Jakub Strnad vysvětluje, z jakého důvodu došlo ke změnám v této unikátní společnosti.
Reagujete na komentář
H, 12. 11. 2019
Nepravdivé PR informace
"Noví majitelé a zaměstnanci mají jednoduchý cíl: otevřít pojišťovnu pro všechny férové klienty bez nutnosti čekat na pozvání."
Toto tvrzení je zavádějící, proto se o budoucnost PK bojím. Pokud zástupce nových majitelů, pan Strnad, komunikuje hned zpočátku na úrovni "fake news", nečeká asi její klienty nic dobrého. Možná je to způsob komunikace, na který si zvykl v Allianz, kde dříve působil.
Abych to vysvětlil. Jsem členem PK cca rok a půl. Členem jsem se stal tak, že jsem si e-mailem nechal nacenit povinné ručení. Dostal jsem obratem odpověď, poté mi zavolali, nabídli členství a poslali nezávaznou pozvánku. Na nic jsem čekat nemusel. V článku (vč. nadpisu) je uzavřenost pro nové klienty několikrát zdůrazňována a použita jako hlavní argument pomalého získávání nových klientů. A to je nesmysl.
O změnách ve vedení i o plánovaných změnách produktů jsem se dozvěděl zde, žádná oficiální informace mi nepřišla. Ještě počkám na další kroky, nicméně jsem připraven převést své pojistky jina…
Nepravdivé PR informace
"Noví majitelé a zaměstnanci mají jednoduchý cíl: otevřít pojišťovnu pro všechny férové klienty bez nutnosti čekat na pozvání."
Toto tvrzení je zavádějící, proto se o budoucnost PK bojím. Pokud zástupce nových majitelů, pan Strnad, komunikuje hned zpočátku na úrovni "fake news", nečeká asi její klienty nic dobrého. Možná je to způsob komunikace, na který si zvykl v Allianz, kde dříve působil.
Abych to vysvětlil. Jsem členem PK cca rok a půl. Členem jsem se stal tak, že jsem si e-mailem nechal nacenit povinné ručení. Dostal jsem obratem odpověď, poté mi zavolali, nabídli členství a poslali nezávaznou pozvánku. Na nic jsem čekat nemusel. V článku (vč. nadpisu) je uzavřenost pro nové klienty několikrát zdůrazňována a použita jako hlavní argument pomalého získávání nových klientů. A to je nesmysl.
O změnách ve vedení i o plánovaných změnách produktů jsem se dozvěděl zde, žádná oficiální informace mi nepřišla. Ještě počkám na další kroky, nicméně jsem připraven převést své pojistky jina…