Michal Řezníček: Klienti jsou středobodem našeho vesmíru


			Michal Řezníček: Klienti jsou středobodem našeho vesmíru
30.1.2023 Pojistný trh

Pandemie covidu plynule přešla ve válečnou, energetickou a inflační krizi. Jak tyto negativní faktory ovlivní oblast nejen tuzemského pojišťovnictví? V dnešním zamyšlení představí své postřehy spoluzakladatel a ředitel Direct pojišťovny Michal Řezníček.

 

Rok 2022 byl pro Direct pojišťovnu velmi hezkým rokem, navzdory dynamickému vývoji ve světě. Po několika vlnách covidu jsme se plně vrátili do kanceláří, díky čemuž jsme mohli lépe stavět mosty mezi týmy, posilovat kulturu a s tím i klientský zážitek.


Mohlo by vás zajímat: Martin Švec: Výskyt nádorových onemocnění se rapidně zvýšil


Z pohledu absolutního růstu jsme zaznamenali druhý nejlepší rok v celé naší sedmileté historii. Jsem moc rád, že se nám povedlo pomoct našim klientům správně pojistit jejich majetek, že jsme jim ukázali, jak snadné může pojištění být, a přesto může chránit správně. Současně jsme si v roce 2022 uvědomili víc než dřív, že jsme relevantním hráčem i na poli podnikatelského pojištění.

Z pohledu klientského zážitku se nic nemění – klienti jsou stále středobodem našeho Vesmíru, který dnes nepokrývá jen pojišťovna. Naši klienti poprvé v naší historii vstupují do Direct světa, kde je o ně postaráno například i v rámci mobility.


Mohlo by vás zajímat: Martin Diviš: Pojištění je investice do zabezpečení majetku, rodiny a firmy


Letošní rok pro nás bude výzvou ve dvou oblastech – digitalizaci a automatizaci. Budeme hledat rovnováhu mezi digitalizací, inovacemi a klientským zážitkem. Protože jedině chytrý přístup k automatizovaným procesům zaručí i v budoucnu klientům lidskou pomoc ve chvílích, kdy to opravdu potřebují. A proto je vlastně Direct na světě.

Michal Řezníček
Spoluzakladatel a ředitel Direct pojišťovny

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články