„Z našeho průzkumu vyplynulo, že téměř polovina (47,3 %) z těch, kteří o životním pojištění uvažují, by se obrátila přímo na pojišťovnu, čtvrtina (25 %) na finančního poradce a zbytek (27,7 %) by si pojištění sjednal online,” vysvětluje spoluzakladatel společnosti EMA data Martin Viktora.
Podle výzkumu společnosti EMA data má největší potenciál k posílení svého tržního postavení pojišťovna Allianz, druhá skončila společnost Metlife a na třetím místě pojišťovna Uniqa. Allianz jako svého favorita uvedlo výrazně více respondentů, než je její aktuální tržní podíl. Toto zjištění potvrzuje i průzkum provedený mezi zprostředkovateli.
Mohlo by vás zajímat: Michal Fremr a Radek Novák: „STAR“ má ambice zlepšit český pojistný trh
„Téměř 60 % zprostředkovatelů, kteří pojišťovnu Allianz nabízí, očekává růst vlastní osobní produkce v oblasti životního pojištění,” komentuje pozitivní sentiment trhu Martin Viktora.
Data pro manažerská rozhodnutí
EMA přináší finančnímu sektoru statistiky pro rozhodování postaveném na datech a faktech. Algoritmy EMA komplexně sledují preference spotřebitelů i zprostředkovatelů, vyhodnocují tvrdá transakční data a sledují i konkrétní prodejní praxi díky tajným nákupům (mystery shoppingu). „EMA je nástroj, který podstatně usnadňuje a zpřesňuje rozhodování ve finančním sektoru. Vyplňuje mezeru mezi tím, jak se dnes banky, pojišťovny a zprostředkovatelé rozhodují a co ve skutečnosti chtějí finanční poradci a klienti,“ vysvětluje Jiří Paták, spoluzakladatel EMA.
Mohlo by vás zajímat: Fúze společností KAPITOL a Benefita
EMA se od prvního dne zabývá životním pojištěním a finišuje monitoring hypotečního trhu. „V rychlém sledu bude následovat trh neživotního pojištění, investic, úvěrů a další produkty,“ popisuje plány společnosti Martin Viktora.
Komentáře
Přidat komentář