PVZP přináší cizincům ještě lepší pojistnou ochranu

PVZP přináší cizincům ještě lepší pojistnou ochranu
PVZP přináší cizincům ještě lepší pojistnou ochranu

PVZP přichází se zvýšením pojistného limitu na 120 000 eur (3 mil. Kč) u základní varianty produktu Komplexního zdravotního pojištění cizinců PLUS a EXCLUSIVE.

PVZP vždy vynikala kvalitou, péčí a proklientským přístupem, a nyní jde ještě dál. Rozhodla se zvednout limity v rámci komplexního zdravotního pojištění cizinců ze třetích zemí. Již před lety uvedla PVZP na trh unikátní zdravotní pojištění cizinců EXCLUSIVE s větším rozsahem zdravotní péče než má český občan, tedy bez jakékoli výluky, a to s pojistným limitem až 6,5 mil. Kč na jednu pojistnou událost. Limit 3 000 000 Kč klienti dostanou již v základní variantě Komplexního zdravotního pojištění PLUS a EXCLUSIVE.


Mohlo by vás zajímat: Insurance Europe: Indie a zajistný trh… překážky, ale i nadějné vyhlídky


„Abychom naplňovali náš dlouhodobý cíl, zajistit v potřebné výši úhradu zdravotní péče, kterou excelentně nabízejí smluvní zdravotnická zařízení, rozhodli jsme se navýšit pojistný limit na 120 000 eur, což odpovídá 3 mil. Kč i pro základní varianty u komplexního zdravotního pojištění cizinců. Pojistné se i vzhledem k tomuto vysokému zvýšení limitu o 50 % u komplexní zdravotní péče PLUS a 20 % u komplexní zdravotní péče EXCLUSIVE zvýšilo o pouhých 20 Kč měsíčně (0,08 %). Pojišťovna nechce zatěžovat klienta s vysokou inflací ve zdravotnictví a nepromítá ji do ceny. Byť ceny vykazované zdravotnickými zařízeními se zvedly ve většině případů o více jak 30 %. Spokojenost klienta a zdravotnických zařízení je pro nás na prvním místě,“ vysvětluje Luboš Frühbauer, ředitel Odboru produktového managementu PVZP.

„Neustále se snažíme naše služby rozšiřovat a vylepšovat, aby se cizinci v rámci zdravotní péče při pobytu v České republice cítili komfortně a bezpečně a aby jim byla poskytnuta maximální možná úroveň zdravotní péče. V pojištění je automaticky a zdarma zahrnuta celá řada služeb, jako je online poradna s lékaři, díky níž cizinec může v angličtině ihned konzultovat svůj zdravotní stav s odborníkem bez nutnosti návštěvy ordinace, dále například dentální hygiena a nepovinná očkování, která jsou důležitá zejména u dětí,“ říká Halina Trsková, místopředsedkyně představenstva PVZP.


Mohlo by vás zajímat: Insurance Europe: Indie a zajistný trh… překážky, ale i nadějné vyhlídky


„Nově jsme také spustili provoz interní asistenční služby PVZP, kterou provozujeme přímo v pojišťovně v pracovních dnech a v pracovní době. Mimo ni pak ve spolupráci s renomovaným partnerem. Slibujeme si od toho, že se ještě více přiblížíme klientům a zdravotnickým zařízením a že konzultace ohledně péče pro ně budou pohodlnější, efektivnější a komplexnější. Je třeba si uvědomit, že klienti mnohdy přicházejí z odlišného prostředí, a zorientovat se v českém zdravotním systému pro ně může být složité. Nová asistence jim pomůže vyhledat a zajistit lékaře, domluvit termín ošetření a poskytne garanci úhrady zdravotnickému zařízení tak, aby klient nemusel nic platit v hotovosti. Zároveň pro nás představuje další nástroj možného budoucího rozvoje v oblasti klientských služeb. Rodilí mluvčí klientům poradí v češtině, angličtině, arabštině, ruštině a ukrajinštině,“ doplňuje Halina Trsková.

Důležité odkazy:

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články