Marek Jankovič: Vztahy s makléři chceme i nadále rozvíjet


			Marek Jankovič: Vztahy s makléři chceme i nadále rozvíjet

Česká pojišťovna rozvíjí vztahy s makléři velmi intenzivně. V současné době pracuje na několika projektech, jak s nimi zefektivnit práci. O podrobnostech a budoucnosti makléřského obchodu v České pojišťovně hovořil generální ředitel Marek Jankovič.

Jaký je Váš pohled na makléřský obchod obecně?

Bezesporu jde o dynamicky se rozvíjející distribuční kanál, který se dotýká všech klíčových oblastí našeho byznysu. Důležitost tohoto distribučního kanálu je dána jeho dominantním postavením na trhu a naším cílem je i nadále aktivně podporovat a prohlubovat vzájemnou spolupráci.  

Jak vnímáte makléřský obchod po svém půlročním působení na pozici šéfa České pojišťovny?

Jako lídr na trhu máme samozřejmě zájem o rozvoj našich vztahů s makléři a v této oblasti jsme udělali několik zásadních změn. V sedmičlenném vedení máme lidi, kteří mají zkušenosti s tímto typem distribuce a aktivity vedoucí k rozvoji vzájemné spolupráce patří k jejich prioritám. Nastavili jsme společné pravidelné schůzky, v jejich rámci chceme řešit zejména kvalitu poskytovaného servisu, vývoj vzájemného obchodu a chceme hledat potenciál pro další rozvoj. To vše by mělo pomoci prohloubit spolupráci a zvýšit propojištěnost. Vztahy s makléři jsou pro nás skutečně důležité a fakt, že tento distribuční kanál má významný podíl na loňském růstu pojistného kmene ČP, jeho důležitost ještě zvyšuje.

V čem vidíte přidanou hodnotu České pojišťovny pro makléře?

Především v zázemí a v know-how velké a silné společnosti - nabízíme širokou škálu produktů a zároveň velmi kvalitní servis, a to nejen při likvidaci pojistných událostí, ale také například v oblasti prevence škod či risk managementu. Servis pro makléře je v České pojišťovně uspořádán regionálně. A díky tomu jsme našim partnerům a klientům blíže. Každý makléř má svého manažera, který se s ním pravidelně setkává, což přispívá nejen k vyšší efektivitě, flexibilitě a rychlosti spolupráce, ale také ke zkvalitnění obchodních vztahů, které jsou klíčové pro dynamický rozvoj vzájemné spolupráce. Věnujeme mnoho energie do zvyšování odborných dovedností našich profesionálů, zjednodušujeme produkty a systémy k jejich sjednávání, posouváme stále více kompetencí právě do regionů. Zde organizujeme i celou řadu školení, kde předáváme kompletní informace o našich produktech, aby byli makléři připraveni poskytovat klientům kvalitní servis a poradit jim při výběru pojištění.  

Jaké změny plánujete v nejbližší době ve spolupráci s makléři?

Novinky plánujeme jak v oblasti produktové, tak i v té procesní. Chceme se například více soustředit na vývoj produktů pro segment SME klientů. Plánujeme zavedení efektivnějšího systému úpisu s automatickým zpracováním, který makléřů i našim pracovníkům významně zjednoduší a zrychlí práci. Konkrétně mohu jmenovat třeba spuštění sjednávacího systému HUGO pro pojištění motorových vozidel, nový produkt pro sjednání pojištění domácnosti a stavby včetně nového provizního schématu nebo vylepšení pojištění bytových domů.

Závěrem bych chtěl poděkovat všem, kteří se aktivně zúčastnili průzkumu makléřské spokojenosti. Obdrželi jsme tak cennou zpětnou vazbu a načerpali inspiraci pro další rozvoj a zlepšování našich produktů a služeb.

Cením si přízně, kterou nám makléři v uplynulém roce věnovali, a věřím, že se vše, na čem jsme v posledních měsících pracovali, odrazí ve zkvalitnění vzájemné spolupráce. Zároveň věřím, že nás naše snaha posune opět o něco výše v žebříčku hodnocení pojišťoven v rámci ankety Pojišťovna roku, která bude probíhat v průběhu dubna.

Zdroj: Česká pojišťovna

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články