Proč jste rozšířili nabídku asistenčních programů k vašemu pojištění motorových vozidel?
Každoročně evidujeme nárůst asistenčních zásahů, proto jsme se rozhodli nabídnout motoristům unikátní asistenční program MAX+, který oproti asistenčním programům ZÁKLAD, IDEÁL a MAX nabízí bezlimitní asistenci při poruše, havárii, řádění živlu, vandalismu, částečném odcizení, a to nejen u nás, ale i v zahraničí. Ale také zapůjčení náhradního osobního vozidla v ČR i v zahraničí až na 7 dní či jeho úschovu až na 15 dní. Ale není to jediná novinka, rozšířili jsme i krytí u pojištění skel. Nově jsme do něj začlenili i skla v pevné, skládací nebo odnímatelné střeše, a dokonce i zrcadlová skla zpětných zrcátek.
Mohlo by vás zajímat: Sestupný trend podnikatelských očekávání německých pojistitelů
Škody z povinného ručení stále rostou, a to zejména škody na zdraví. Uvědomují si řidiči, že nejnižší limity již nemusí stačit?
Každoročně řešíme několik pojistných událostí, kde celková škoda přesáhne 35 milionů Kč, což je základní limit v povinném ručení. Snažíme se na to klienty stále upozorňovat, a doporučujeme jim volit vyšší limity, alespoň 100 milionů na majetkové škody a 100 milionů na škody na zdraví. Zároveň se vyšší limity snažíme zatraktivnit dalšími benefity. Například ke smlouvám s limitem 70/70 milionů a vyšším klientovi přibalíme úrazové pojištění řidiče, u vyšších získají i další výhody. Zájem klientů naznačuje, že je pro ně taková nabídka zajímavá, neboť více než tři čtvrtiny z nich si už volí limity 70/70 milionů a vyšší.
K povinnému ručení se dnes dá připojistit široká škála rizik, jaké připojištění byste motoristům doporučil?
Ideální je, když si klient nastaví pojištění přesně podle svých potřeb. Například motorista jezdící většinou na venkově, případně i v blízkosti lesa, se bude určitě lépe cítit s připojištěním poškození vozidla zvířetem. To zahrnuje riziko střetu se zvířetem i poškození zaparkovaného vozu, například elektroinstalace. Motoristovi jezdícímu hlavně po Praze zase spíše hrozí vykradení vozu, proto si ke svému povinnému ručení může sjednat i pojištění zavazadel. Obecně si klienti nejčastěji sjednávají poškození vozidla zvířetem a pojištění skel vozidla. Ale důležitý je i servis, který pojišťovna v případě nehody zajistí.
Mohlo by vás zajímat: Pojišťovací Dr. Jekyll, nebo Mr. Hyde? Soud má jasno!
Nově nabízíte i pojištění pro veteránská vozidla, na co se jejich majitelé mohou těšit?
Víme, že veteránská vozidla jsou většinou rodinné klenoty, proto jsme pro ně v rámci nového produktu připravili speciální balíčky MEZIPLYN a NAPLNO, které zahrnují i telematickou jednotku umožňující mít veterána neustále pod dohledem. Jako první na trhu nabízíme i možnost havarijního pojištění veteránů. Telematická jednotka je propojena s mobilní aplikací ve smartphonu, takže klient může on-line sledovat polohu vozidla nebo dostane varování v případě pokusu o odcizení vozidla. Zajišťuje i automatické volání asistenční služby v případě nehody nebo možnost vedení knihy jízd.
Děkuji Vám za rozhovor.
Komentáře
Přidat komentář