Likvidátoři Kooperativy ukončili přes 820 škod a vyplatili přes 8 milionů Kč


			Likvidátoři Kooperativy ukončili přes 820 škod a vyplatili přes 8 milionů Kč
17.2.2020 Škody

K 17.2.2020 dokázali likvidátoři Kooperativy ukončit již přes 820 škod a klientům vyplatili přes 8 milionů Kč.

K poledni 17.2.2020 dokázali likvidátoři Kooperativy ukončit již přes 820 škod a klientům vyplatili přes 8 milionů Kč. Celkem pak Kooperativa po vichřici Sabine eviduje 4120 škod, jejichž celkovou výši odhaduje na 138 milionů Kč. Nejvíce jich je ve Středočeském kraji, 920 škod za 28 milionů Kč, dále to je Plzeňský kraj s 550 škodami za 17 milionů Kč a Jihočeský kraj, kde je prozatím 500 škod za 18 milionů Kč. Většinou se jedná o škody na nemovitostech, poškozené střechy a přístřešky, pergoly nebo zahradní domky, a to od vichřice nebo od padajících stromů, evidujeme i 232 poškozených automobilů.

Klienti nám mohou škody i nadále hlásit pomocí telefonu na Infolinku Kooperativy 957 105 105 nebo ještě lépe pomocí internetového formuláře na www.koop.cz, kam mohou přímo vložit i fotografie poškozeného majetku.


Mohlo by vás zajímat: Vichřice a pojištění. Jak postupovat při hlášení škod a co si ohlídat?


V případě škodní události klientům doporučujeme následující postup:

  • Kontaktovat pojišťovnu, nahlásit co bylo poškozeno, operátor klientovi poradí, jak dále postupovat. Využít mohou klienti infolinku, on-line hlášení na internetu, případně mohou navštívit i pobočku.
  • V případě, že hrozí další navýšení škody, například u poškozené střechy nebo oken může do budovy zatékat a došlo by tedy i k poškození dalšího zařízení domácnosti, by měl klient pořídit fotodokumentaci poškození a hned začít s jeho odstraňováním. Například provizorně zakrýt poškozená místa, případně přímo začít s opravou.
  • Poškozené věci, například střešní krytinu, okna, a podobně stačí shromáždit na jednom místě, aby je pak technik pojišťovny mohl zkontrolovat při prohlídce škody.
  • Zároveň je možné u technika při prohlídce škody požádat o výplatu zálohy na pojistné plnění, a to až do výše 50 % z odhadnuté škody. Zálohu pak klient obdrží do cca dvou dnů od vyřízení žádosti.
  • Vyřízení pojistné události trvá několik dnů, od dodání všech potřebných dokladů by měl mít klient obdržet pojistné plnění nejpozději do 4-5 pracovních dnů.

V případě podobných kalamit se samozřejmě pojišťovny snaží co nejvíce urychlit výplatu pojistného plnění. Podobné to bylo například u vichřice Herwart před třemi lety, kde první pojistná plnění Kooperativa vyplácela již den poté, co klienti škody začali hlásit.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články