Pracovní náplň a hlavní odpovědnosti:
- Budete komunikovat s obchodními partnery (tj. makléři) Generali České pojišťovny
- Většinu pracovní náplně strávíte vyhotovováním nabídek
- Časté je také vyřizování dotazů makléřů – po telefonu i e-mailu (průmyslové pojištění a pojištění vozidel)
- Bez spolupráce s ostatními odděleními pojišťovny (zejména úsek underwritingu) se neobejdete
- Pracovat budete v prostředí interních systémů, na které vás důkladně zaškolíme
Požadujeme:
- Min. SŠ zakončené maturitou
- Příslušná IDD certifikace výhodou
- Uživatelskou znalost PC (MS Office)
- Zkušenost v pojišťovnictví výhodou
- Velmi dobré komunikační dovednosti
- Proklientský přístup je nezbytný
- Samostatnost, flexibilitu a pečlivost
Co Vám můžeme nabídnout:
- 5 týdnů dovolené, 5 Sick days tzn. až 6 týdnů volna
- Roční příspěvek do Kafeterie až 12 000 Kč
- 2 dny, které jsou vyhraněné na dobrovolnictví (některé týmy pomáhají v ZOO, někdo sází rostliny v parcích atd.)
- Flexibilní pracovní dobu – možnost Home office 2-3 dny v týdnu
- Stravenky v hodnotě 120 Kč, v budově máme také jídelnu
- Slevy na firemní produkty např. cestovní pojištění, havarijní pojištění atd.
- Zaměstnavatel nám také přispívá na životní, nebo penzijní pojištění
- Možnost vzdělávat se v rámci interních i externích školeních
- MultiSport kartu – pokud rádi sportujete, tak tento benefit jistě uvítáte
Doplňující informace:
- Pracoviště: Praha 4 - Pankrác
- Nástup: co nejdříve
Komentáře
Přidat komentář