Proč je povolání pojišťovacího poradce perspektivní?


			Proč je povolání pojišťovacího poradce perspektivní?
26.9.2009 Spektrum

Říkám si v duchu čím začít … zahájím tedy mým návratem po týdenní dovolené z Malediv zpět do Česka. Měl jsem štěstí, pobyt na Maledivách jsem vyhrál v soutěži, jež pořádala společnost INSIA a.s.. Nutno dodat, že dovolená skutečně stála za to! Ale zpět do všední reality…

Naše povolání, nebo náš byznys je ve finančně-poradensko-pojišťovacích firmách unikátní v tom, že díky týmu spolupracovníků, který si každý v naší branži může vybudovat, přijedete po týdnu dovolené domů a víte, že výdělek za uplynulý týden dovolené je přesto zajištěn. Jistě vyvstává otázka, jak bude tento výdělek vysoký, jeho výše však koresponduje s počtem spolupracovníků vašeho týmu.

Kladu na srdce každému, koho do tohoto byznysu přivedu: zařiďte si co nejefektivnější využití času, které existuje. Není to přece jen o dovolených, na kterých stejně vyděláváte, je to o jistotách v horších časech, kdy každý z nás ze zdravotních nebo jiných důvodů nebude moci pracovat. Když jste vedoucí týmu poradců, potom týmová práce rovná se produkce, a ta vás vždy podpoří v případě vašeho vlastního nižšího nebo nulového výdělku.

Je tu však další aspekt, a tím je následná provize, nebo-li provize za péči o klientský kmen, který spravujete a o který každý z nás jistě rád pečuje.

Klientský kmen je jednou z dalších jistot, kterou v pojišťovnictví máme, jelikož za obchody z let minulých dostáváme odměny i v následujících letech.

V případě, že po několika letech práce v oboru dostáváte měsíčně na těchto následných provizích tolik, že se tato částka rovná platům běžných občanů v České republice, máte vytvořen ukázkový pasivní příjem.

Není to však jen o penězích. Profesionál má svou práci jako poslání. Na příkladu životního pojištění je evidentní, že klient, který je dobře zajištěný pro případ, že nebude moci nosit peníze domů, je spokojený a vděčný a spokojený klient je pochodující reklama.

Pro koho je slovo poslání nadnesený výraz, dodávám něco málo k důchodům. Zákazník bude mít, také díky našim radám, v důchodu k dispozici kapitál tvořený po řadu let. Stále platí, že důchody nemohou lidé nechávat jako LAST MINUTE dovolenou na poslední chvíli. Důchod musí běžný občan řešit nejméně 20 až 30 let dopředu, to se s „tím“ dá ještě něco dělat a řada klientů to ještě může mít :D (protože nemají řadu zdravotních potíží)!

Mimochodem na Maledivách je opravdu krásně, takže děkuji společnosti INSIA a.s., která zájezd sponzorovala, za skvělou dovolenou!

Václav Šafář, Kapitol a.s. pojišťovací a finanční poradenství

Obchodní zastoupení Teplice

Zdroj: Václav Šafář

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články