Allianz: Jaké známky dostala pojišťovna od klientů?

4.2.2020
Tiskové zprávy
Přes tisíc hodnocení už získala Allianz pojišťovna při sbírání zpětné vazby o průběhu likvidace škod v rámci havarijního pojištění. Z pětihvězdičkové škály je nyní na průměru 4,6 hvězdiček, což ji katapultuje mezi pojišťovny s velmi dobrým klientským oceněním. Allianz navíc patří k několika málo pojišťovnám na trhu, které transparentně seznamují veřejnost s hodnocením zákaznické zkušenosti.
Reagujete na komentář
Martin M., 8. 2. 2022
Podobná zkušenost
Dobrý den,
mám podobnou zkušenost. Navýšení cen oznamují klientům pouze přes klientskou zónu. Pokud tam pravidelně nechodíte a ceny nehlídáte, nemáte šanci se odvolat. Okrádají tak klienty o zákonnou možnost vypovědět smlouvu.
Kromě toho automaticky zaokrouhlují nájezd kilometrů nahoru. Při nájezdu 9 tis. km za devět měsíců mě automaticky zařadili do skupiny nad 12 500 km.
Podobná zkušenost
Dobrý den,
mám podobnou zkušenost. Navýšení cen oznamují klientům pouze přes klientskou zónu. Pokud tam pravidelně nechodíte a ceny nehlídáte, nemáte šanci se odvolat. Okrádají tak klienty o zákonnou možnost vypovědět smlouvu.
Kromě toho automaticky zaokrouhlují nájezd kilometrů nahoru. Při nájezdu 9 tis. km za devět měsíců mě automaticky zařadili do skupiny nad 12 500 km.