Allianz: Jaké známky dostala pojišťovna od klientů?


			Allianz: Jaké známky dostala pojišťovna od klientů?
4.2.2020 Tiskové zprávy

Přes tisíc hodnocení už získala Allianz pojišťovna při sbírání zpětné vazby o průběhu likvidace škod v rámci havarijního pojištění. Z pětihvězdičkové škály je nyní na průměru 4,6 hvězdiček, což ji katapultuje mezi pojišťovny s velmi dobrým klientským oceněním. Allianz navíc patří k několika málo pojišťovnám na trhu, které transparentně seznamují veřejnost s hodnocením zákaznické zkušenosti.

„Jakmile mají klienti pojistnou událost uzavřenou, udělí nám podle své spokojenosti nejenom počet hvězdiček, ale také mohou zanechat hodnocení prostřednictvím krátkého textu,“ vysvětluje ředitel Market Managementu Allianz pojišťovny Jan Andrijko.

„Naším cílem je neustále zlepšovat naše služby na základě podnětů od našich zákazníků, a proto do budoucna plánujeme stejné hodnocení nasadit i na produktové stránky k autopojištění,“ dodává Andrijko.


Mohlo by vás zajímat: Tomáš Síkora: Investice do moderních technologií jako imperativ roku 2020


Jak takové hodnocení vypadá v praxi? Klientská zkušenost bývá zpravidla velmi rozmanitá, známka 4,6 však dává tušit, že převládají především pozitivní reakce.

Jeden z klientů pojišťovny například do textového pole napsal toto: „Během jízdy osobního vozidla došlo k rozbití čelního skla. Na to, že byl Silvestr, zkusil jsem zavolat na Call Centrum Allianz. Příjemná operátorka převzala pojistnou událost, za chvíli mi poslala e-mail a v autorizovaném servisu pak proběhla po domluvě výměna okna během jednoho dne. O nic víc jsem se nestaral. Platbu si vyřídila pojišťovna se servisem. Takhle si představuji plnění pojistné události!“

Pro Allianz pojišťovnu klientské hodnocení na internetu zpracovává nezávislá společnost eKOMI.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Smlouva

Petra Kruntoradova,  12. 1. 2024

Chtěla jsem si založit životní pojištění. Oslovila jsem agenta s tím že spolu vyplníme dotaznik.
V té době jsem byla zdravá. Byl to srpen 2022.
V roce 2023 mi byl nalezen meningeom v hlavě a musela jsem na operaci . Od srpna 2023 jsem na neschopence. Když jsem dolozila všechny papíry a zprávy  panu agentovi...přišel dopis z Allianz že jsem porusila a hlavně zatajila úmyslně vsechny skutečnosti a body  v dotazníku. Byla jsem v šoku. Napsala jsem odvolací dopis ze jsem se úmyslně ničeho nedopustila a že všechny dokumenty můžu doložit. Zjistila jsem že všechny body v dotazníku byly vyplněný KLADNĚ....cos nemělo být.
Teď je to slovo proti slovu protože agent mi oznámil že jsem mu nic nesdelila o dřívější léčbě.  Ale já zase trvám na tom že se mě na nic neptal a že když něco bude pojišťovna chtít, tak mě osloví..
Dopadlo to tak ,že agent od toho dal ruce pryč a už se se mnou moc bavit nechtěl.
Proč mi prostě jednoduše neřekl že s minulými zdravotními problémy mě nepojisti. Jsem roz…

Nekalá praktika pojišťovny Allianz

Príhoda Peter,  9. 4. 2021

Vážená pojišťovací společnosti, jsem znechucen jednáním o ukončení smlouvy o povinnem ručení motorového vozidla ! Od roku 2015 jsem byl klientem pojišťovny Allianz , letos v průběhu roku jsem navšívil pro iformaci o cestovném pojištění na pobočce Hvězdenská Praha 8 .Pán Cibulka mi podal ochotně vysvětlení a zeptal se zda mám jiný produkt u pojišťovny . Tak jsem řekl že mám povinné ručení motorového vozidla !Nabídl mi že můžu dostávat informace na email krerý jsem mu poskytl, pak jsi opsal údaje ze zelené karty . Ujisti mne že se nic nemjení jen budu dostávat informace v předstihu než mi je doručí pošta ! Dále jsem mu uvedl že mám kontaktní adresu v Praze  U Pentlovky 465/9  Praha 8 PSČ 181 00! Na mé velké překvapení jsem nedostal návrh na pojištění na další pojistné období ! Dne 29.12.2020 jsem se náhodou dověděl s médií že pojišťovna Allianz zvyšila ceny zákoného pojištění caa o 18% ! Zaslán formulář o nesouhlasu navýšení a žadest ukončit smlouvu k datu 20.01.2021 ! Príhoda Peter

Podobná zkušenost

Martin M.,  8. 2. 2022

Dobrý den,

mám podobnou zkušenost. Navýšení cen oznamují klientům pouze přes klientskou zónu. Pokud tam pravidelně nechodíte a ceny nehlídáte, nemáte šanci se odvolat. Okrádají tak klienty o zákonnou možnost vypovědět smlouvu.

Kromě toho automaticky zaokrouhlují nájezd kilometrů nahoru. Při nájezdu 9 tis. km za devět měsíců mě automaticky zařadili do skupiny nad 12 500 km.

RSS

Související články