Allianz: Jaké známky dostala pojišťovna od klientů?

4.2.2020
Tiskové zprávy
Přes tisíc hodnocení už získala Allianz pojišťovna při sbírání zpětné vazby o průběhu likvidace škod v rámci havarijního pojištění. Z pětihvězdičkové škály je nyní na průměru 4,6 hvězdiček, což ji katapultuje mezi pojišťovny s velmi dobrým klientským oceněním. Allianz navíc patří k několika málo pojišťovnám na trhu, které transparentně seznamují veřejnost s hodnocením zákaznické zkušenosti.
Reagujete na komentář
ANONYM, 4. 6. 2024
Smlouva
Dobrý den,
řeším s Allianz pojišťovnou něco podobného, uzavírala jsem smlouvu jako zdravá a loni jsem si úrazem poškodila koleno, které bylo operováno, když jsem žádala o denní odškodnění s kolenem, bylo mi odpovězeno, že trpím Crohnovou nemocí, tu ale nemám a ani doložená lékařská zpráva podepsaná primářem, že Crohnova nemoc nebyla potvrzena, mi pojišťovna stále tvrdí, že se s touto nemocí léčím. Nebudu ani zmiňovat, že koleno a střeva je úplně něco jiného.
Smlouva
Dobrý den,
řeším s Allianz pojišťovnou něco podobného, uzavírala jsem smlouvu jako zdravá a loni jsem si úrazem poškodila koleno, které bylo operováno, když jsem žádala o denní odškodnění s kolenem, bylo mi odpovězeno, že trpím Crohnovou nemocí, tu ale nemám a ani doložená lékařská zpráva podepsaná primářem, že Crohnova nemoc nebyla potvrzena, mi pojišťovna stále tvrdí, že se s touto nemocí léčím. Nebudu ani zmiňovat, že koleno a střeva je úplně něco jiného.