Allianz: Jaké známky dostala pojišťovna od klientů?


			Allianz: Jaké známky dostala pojišťovna od klientů?
4.2.2020 Tiskové zprávy

Přes tisíc hodnocení už získala Allianz pojišťovna při sbírání zpětné vazby o průběhu likvidace škod v rámci havarijního pojištění. Z pětihvězdičkové škály je nyní na průměru 4,6 hvězdiček, což ji katapultuje mezi pojišťovny s velmi dobrým klientským oceněním. Allianz navíc patří k několika málo pojišťovnám na trhu, které transparentně seznamují veřejnost s hodnocením zákaznické zkušenosti.

Reagujete na komentář

 

ANONYM, 4. 6. 2024
Smlouva
Dobrý den,

řeším s Allianz pojišťovnou něco podobného, uzavírala jsem smlouvu jako zdravá a loni jsem si úrazem poškodila koleno, které bylo operováno, když jsem žádala o denní odškodnění s kolenem, bylo mi odpovězeno, že trpím Crohnovou nemocí, tu ale nemám a ani doložená lékařská zpráva podepsaná primářem, že Crohnova nemoc nebyla potvrzena, mi pojišťovna stále tvrdí, že se s touto nemocí léčím. Nebudu ani zmiňovat, že koleno a střeva je úplně něco jiného.

Pozn.: položky označené * jsou povinné.