Allianz: Jaké známky dostala pojišťovna od klientů?


			Allianz: Jaké známky dostala pojišťovna od klientů?
4.2.2020 Tiskové zprávy

Přes tisíc hodnocení už získala Allianz pojišťovna při sbírání zpětné vazby o průběhu likvidace škod v rámci havarijního pojištění. Z pětihvězdičkové škály je nyní na průměru 4,6 hvězdiček, což ji katapultuje mezi pojišťovny s velmi dobrým klientským oceněním. Allianz navíc patří k několika málo pojišťovnám na trhu, které transparentně seznamují veřejnost s hodnocením zákaznické zkušenosti.

Reagujete na komentář

 

Petra Kruntoradova, 12. 1. 2024
Smlouva
Chtěla jsem si založit životní pojištění. Oslovila jsem agenta s tím že spolu vyplníme dotaznik.
V té době jsem byla zdravá. Byl to srpen 2022.
V roce 2023 mi byl nalezen meningeom v hlavě a musela jsem na operaci . Od srpna 2023 jsem na neschopence. Když jsem dolozila všechny papíry a zprávy  panu agentovi...přišel dopis z Allianz že jsem porusila a hlavně zatajila úmyslně vsechny skutečnosti a body  v dotazníku. Byla jsem v šoku. Napsala jsem odvolací dopis ze jsem se úmyslně ničeho nedopustila a že všechny dokumenty můžu doložit. Zjistila jsem že všechny body v dotazníku byly vyplněný KLADNĚ....cos nemělo být.
Teď je to slovo proti slovu protože agent mi oznámil že jsem mu nic nesdelila o dřívější léčbě.  Ale já zase trvám na tom že se mě na nic neptal a že když něco bude pojišťovna chtít, tak mě osloví..
Dopadlo to tak ,že agent od toho dal ruce pryč a už se se mnou moc bavit nechtěl.
Proč mi prostě jednoduše neřekl že s minulými zdravotními problémy mě nepojisti. Jsem roz…

Pozn.: položky označené * jsou povinné.